AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 I fjor høst var det en ansatt på vår datters avd som krasjet helt med vår datter. Det var vanskelig levering om denne personen hadde tidligvakt. Vår datter satt hjemme å gråt før avreise-ville ikke i bhg og se ...... (navnet). Snakket med leder flere ganger, men i hen spesielle episoder ble omtalt. Skjønte etterhvert at denne personen ikke egnet seg så godt med små barn.etter jul byttet personen avd (flere ansatte rullerte ),og vi begynte å se en endring hos år datter. I august skal vår datter bytte avd.....Denne personen skal ogdå jobbe der fra august. Kan jeg som foreldre informere ny leder om vårt barns forhold til denne personen ? Anonymous poster hash: 734a6...f9d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Jeg ville ha prøvd først hvordan der fungerte mellom barn og ansatt, og hvis det ikke fungerer ville jeg gitt beskjed. Anonymous poster hash: 8b8ee...ecd 1
kvinneguide Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 I fjor høst var det en ansatt på vår datters avd som krasjet helt med vår datter. Det var vanskelig levering om denne personen hadde tidligvakt. Vår datter satt hjemme å gråt før avreise-ville ikke i bhg og se ...... (navnet). Snakket med leder flere ganger, men i hen spesielle episoder ble omtalt. Skjønte etterhvert at denne personen ikke egnet seg så godt med små barn.etter jul byttet personen avd (flere ansatte rullerte ),og vi begynte å se en endring hos år datter. I august skal vår datter bytte avd.....Denne personen skal ogdå jobbe der fra august. Kan jeg som foreldre informere ny leder om vårt barns forhold til denne personen ?Anonymous poster hash: 734a6...f9d Skulle tro at det er såpass med samarbeid mellom ansatte i barnehagen at de snakker med hverandre på tvers av avdelinger, dette er de nok klar over. Hun som har problemer med å ta ditt barn imot har nok snakket med noen om det, tror du ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå