Nemesis75 Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 Fant denne linken av en "smukkas" på internett. Jeg holdt på å le meg ihjel mens typen ble litt snurt!! Hvorfor i all verden ble han det?? Fatter det ikke. http://www.beepworld.de/members64/string-emil/
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 For en type - og hvis du betaler 10 euro så får du bli medlem av siden hans i tre måneder, og da får du nok se de andre sidene hans også... kanskje til og med bilder uten rare tangaer og andre ting?
Suzy Skrevet 7. september 2004 #12 Skrevet 7. september 2004 Jeg er mest nysgjerrig på hvordan denne String Emil stadig klarer å lure til deg tråder her på KG.. Dette må da være minst den sjuende tråden med lenker til nettsiden til denne.. eh... "smukke"... tyskeren...
*Lene* Skrevet 7. september 2004 #16 Skrevet 7. september 2004 Jeg er mest nysgjerrig på hvordan denne String Emil stadig klarer å lure til deg tråder her på KG.. Dette må da være minst den sjuende tråden med lenker til nettsiden til denne.. eh... "smukke"... tyskeren... Hehe..Mente jeg hadde sett dette før ja.... (Mareritt?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå