Gå til innhold

Hva kan jeg klare på 3 uker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!😊

Er ei jente på 16 år som reiser til syden om litt mer enn 3 uker. Om jeg starter på mandag, hva kan jeg oppnå til da? Skulle begynt for lenge siden, i know.. Men så har det seg sånn at motivasjonen ikke har vært helt på topp! Men nå er jeg kjempe motivert og vil begynne med en gang😄Forventer ikke noen drastiske endringer, men mulig å få litt mer strammere kropp? Vil mest få mer strammere rumpe og lår, + mage. Er ikke tjukk men heller ikke tynn, noe midt i mellom. Litt lubben kan man si😁 164 cm høy og 61 kg. Vil ned til 58 kg før vi reiser hvertfall. Hvis jeg trener hver eneste dag i 3 uker, hva kan jeg oppnå? 🙈

Anonymous poster hash: 50924...2d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sats på store muskelgrupper når det er styrketrening, også legg inn 2-3 løpeøkter per uke med intervaller. Husk å ikke teen samme muslelgruppe 2 dager etter hverandre! Allikevel den værste og tyngste biten er på kjøkkenet. Fokuser på lite karbohydrater, mye proteiner og fyll på med grønnsaker ved siden av da det metter mye :) husk å hvil!

Hvor skal dere ?

AnonymBruker
Skrevet

Sats på store muskelgrupper når det er styrketrening, også legg inn 2-3 løpeøkter per uke med intervaller. Husk å ikke teen samme muslelgruppe 2 dager etter hverandre! Allikevel den værste og tyngste biten er på kjøkkenet. Fokuser på lite karbohydrater, mye proteiner og fyll på med grønnsaker ved siden av da det metter mye :) husk å hvil!

Hvor skal dere ?

Tusentakk for svar🙈jeg tenker å jogge ute i bratte bakker 2-3 ganger i uken som du sa. Vil det påvirke resultatet hvis jeg trener rumpe og mage hver eneste dag? Eller er det bare dårlig generelt? Kosthold har jeg allerede på plass heldigvis!

Vi skal til Mexico😍

Skrevet

Tusentakk for svarjeg tenker å jogge ute i bratte bakker 2-3 ganger i uken som du sa. Vil det påvirke resultatet hvis jeg trener rumpe og mage hver eneste dag? Eller er det bare dårlig generelt? Kosthold har jeg allerede på plass heldigvis!

Vi skal til Mexico

Ike tren styrke og løping på samme dag. Og du bør ikke trene mage og rumpe hver dag heller. Fokuser på 1-2 muskelgrupper du fokuserer på når du trener styrke, også har du mist 1 hviledag mellom hver gang du trener den. 

AnonymBruker
Skrevet

Kostholdet ditt er kjempeviktig! Ikke bare trening. Husk at du går ned i vekt hvis du inntar færre kalorier enn du forbrenner. Du forbrenner mer av kondisjonstrening enn styrketrening, men en kombinasjon er veldig bra. Å gå ned 1 kg i uka er veldig mye, men du kan klare det hvis du jobber veldig hardt og er helt bevisst på kostholdet! Men det kan bli vanskelig. Du må nok forvente at du ikke går ned så mye. 

Lykke til! 

Anonymous poster hash: 543c1...cb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...