BeautyBox Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Hvor mye har du råd til å betale / hvor mye betaler du i leie? Og hvilke (større) utgifter har du ellers?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Har ikke begynt i jobben enda, begynner der i august. Men kommer til å få utbetalt rundt 20 000 i mnd. Med strøm, tv og internett vil husleien komme på 7500 kr. Jeg bor alene. Jeg har ingen andre store utgifter, men skal begynne å betale ned på studielånet snart. I tillegg har jeg bare et vikariat på under ett år, så jeg ønsker å spare i tilfelle jeg sitter uten jobb/lav prosent etter vikariatet er over. Så jeg kommer til å ha et stramt budsjett. Da jeg var student levde jeg på 5000 etter husleie og sånt, skal prøve å leve på det samme nå frem til jeg vet mer om jobb og lønn videre. Anonymous poster hash: fdb87...a1b 1
faktokanne Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har 20k utbetalt per mnd. og bor ganske sentralt i Bergen. Jeg har husleie på kr 8000 pr mnd, men med alle boutgifter (strøm, tv, nett) blir det cirka 9000kr pr mnd. Det er skyhøyt med tanke på at jeg bor på en liten hybel. Dessverre finnes det ingenting billigere. Jeg kan gjerne få noe litt større utenfor byen, men selve utgiftene vil være de samme. Det utgjør 40% av inntekten min og er rett og slett crazy. Jeg har ingen andre store utgifter utenom tilbakebetaling av studielån og annen kortsiktig gjeld (depositumslån på 25k). Totalt kommer alle mine faste utgifter på kr 13800. Dette er inkludert mobil, trening, forsikring, spotify osv og busskort på kr 765.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå