missfidget Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 Har titte på websidene og må si at høstens nytt er nydelig! Nå fikk jeg lyst å gå bort å se på Stavanger, men lurer først om noen av dere har vært innom, og hva dere synes om utvalget. Også lurer jeg på hvordan str. er. Pleie str. å være vanlig, for stor eller for liten? Forresten, kan man bestille Mango klær på nett eller?
Gjest Tristessa Skrevet 5. september 2004 #2 Skrevet 5. september 2004 Utrolig små i størrelsene! Jeg pleier bruke 34/36 andre steder, men på Mango må jeg opp i 38, kanskje til og med 40. Handler svært lite der, selv om de har sinnsykt mye fint.
Gjest gloria Skrevet 5. september 2004 #3 Skrevet 5. september 2004 Var der nå på lørdag, og syntes de hadde kjempemye fint! Størrelsene er som de alltid har vært - ikke særlig store. Finner alltid mye tøft på Mango, og sikkert ekstra mye nå i høst!!
missfidget Skrevet 5. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2004 Uff da! Og meg som er str. 44....Kan vel kanskje finner noen genser/topper men det høres ut som det bli vel ingen bukser e.l. nei... :-( Irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå