AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 I fjor høst var det en ansatt på vår datters avd som krasjet helt med vår datter. Det var vanskelig levering om denne personen hadde tidligvakt. Vår datter satt hjemme å gråt før avreise-ville ikke i bhg og se ...... (navnet). Snakket med leder flere ganger, men i hen spesielle episoder ble omtalt. Skjønte etterhvert at denne personen ikke egnet seg så godt med små barn.etter jul byttet personen avd (flere ansatte rullerte ),og vi begynte å se en endring hos år datter. I august skal vår datter bytte avd.....Denne personen skal ogdå jobbe der fra august. Kan jeg som foreldre informere ny leder om vårt barns forhold til denne personen ? Anonymous poster hash: 734a6...f9d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 I fjor høst var det en ansatt på vår datters avd som krasjet helt med vår datter. Det var vanskelig levering om denne personen hadde tidligvakt. Vår datter satt hjemme å gråt før avreise-ville ikke i bhg og se ...... (navnet). Snakket med leder flere ganger, men i hen spesielle episoder ble omtalt. Skjønte etterhvert at denne personen ikke egnet seg så godt med små barn.etter jul byttet personen avd (flere ansatte rullerte ),og vi begynte å se en endring hos år datter. I august skal vår datter bytte avd.....Denne personen skal ogdå jobbe der fra august. Kan jeg som foreldre informere ny leder om vårt barns forhold til denne personen ?Anonymous poster hash: 734a6...f9d Ja. selvsagt må du informere om det! Anonymous poster hash: 633a4...343
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 I fjor høst var det en ansatt på vår datters avd som krasjet helt med vår datter. Det var vanskelig levering om denne personen hadde tidligvakt. Vår datter satt hjemme å gråt før avreise-ville ikke i bhg og se ...... (navnet). Snakket med leder flere ganger, men i hen spesielle episoder ble omtalt. Skjønte etterhvert at denne personen ikke egnet seg så godt med små barn.etter jul byttet personen avd (flere ansatte rullerte ),og vi begynte å se en endring hos år datter. I august skal vår datter bytte avd.....Denne personen skal ogdå jobbe der fra august. Kan jeg som foreldre informere ny leder om vårt barns forhold til denne personen ?Anonymous poster hash: 734a6...f9d Ja, det synes jeg du skal gjøre. Viktig å ta barnet på alvor! Det kan jo hende at relasjonen kan endres til det bedre, hvis den ansatte får veiledning, slik at de kan ha det greit sammen på ny avdeling. Anonymous poster hash: 894ea...802
Wildstar Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Mener du at barnehagen skal rullere denne ansatte fra avdeling til avdeling for å tekkes din datter? Barnehagen burde heller gjøre noe for at datteren din og den ansatte kommer mer overens. 4
Tante-Sofie Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Jeg hadde ikke sagt noe. Mye kan ha forandret seg på et halvt år. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå