AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Jeg kjøpte en jeansbukse på en av disse vanlige kjedebutikkene, den gamle hadde gått i stykker, så denne nye er den absolutt eneste buksa jeg har. I sømmen på låret var det sydd inn sånne vaskelapper, så jeg skulle klippe av disse fordi de stakk/klødde. Så gikk det opp for meg at det som stakk ikke var så mye lappene, men PLASTBITEN som var sydd inn i sømmen, og som lappene da satt fast i. Mao: jeg måtte ha sprettet opp sømmen for å få den plastbiten ut. Prøvde jo selvsagt litt men så at det bare kom til å ødelegge buksen. Så kriseløsningen til jeg fikk tid til å dra tilbake med den ble å brette sømmen andre veien om dere skjønner, slik at plastbiten var vendt mot stoffet og ikke huden. I tillegg har den i løpet av kvelden i dag begynt å gå opp i sømmen ved siden av(altså en annen søm enn der plastbiten sitter, men i samme område). Jeg reiser på ferie i morgen og der finnes ikke den akutelle kjedebutikken(eller butikker i det store og hele!). Jeg MÅ jo ha et par bukser! Mister jeg reklamasjonsretten om jeg krise-syr buksen for hånd? Åh, frustrasjon... Anonymous poster hash: 61756...b5d
himmeloghav Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 (endret) Det skal holde å bare klippe av plastlappen. Du kan ikke teklamere på slike ting. Det er vaskeanvisninger på alle klær. Det er bare å klippe dem av. Sy igjen hullet for hånd og bruk buksen. Endret 27. juni 2015 av himmeloghav 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Det skal holde å bare klippe av plastlappen. Du kan ikke teklamere på slike ting. Det er vaskeanvisninger på alle klær. Det er bare å klippe dem av. Sy igjen hullet for hånd og bruk buksen. Men det er nettopp dette som ikke går an; den kan ikke fjernes uten å klippe opp buksen. Anonymous poster hash: 61756...b5d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Reklamere kan man gjøre på produksjonsfeil ikke når man klipper sønder noe selv! Anbefaler deg å at ha litt flere enn den ene buksen. Anonymous poster hash: 36f79...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Reklamere kan man gjøre på produksjonsfeil ikke når man klipper sønder noe selv! Anbefaler deg å at ha litt flere enn den ene buksen. Anonymous poster hash: 36f79...8a5 Jeg klippet jo ikke i sømmen, les HI. Jeg så jo at jeg ikke fikk den vekk uten å klippe i sømmen, altså klippet jeg ikke i sømmen. Jeg fjernet imidlertid vaskelappene. Men en hard plastbit + tråd går jo i oppløsning. Skjønner ikke hva den plastbiten har der å gjøre til å begynne med. Anonymous poster hash: 61756...b5d
himmeloghav Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Er det ikke bare å rekke opp sømmem der plasten er og sy sammen igjen? Sikker på at den lille plastbiten greier å irritere? Behold buksa og fiks dette selv.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #7 Skrevet 27. juni 2015 Er det ikke bare å rekke opp sømmem der plasten er og sy sammen igjen? Sikker på at den lille plastbiten greier å irritere? Behold buksa og fiks dette selv. Jeg har prøvd å håndsy sømmer på jeans før(slitasje skader), men det blir ikke sterkt nok, man må ha maskinsøm. Biten er laget av hardplast, så den er jo hard og skarp. Så jeg har jo kjøpt en bukse jeg ikke kan bruke slik den er, og ikke får jeg bort plastbiten uten å ødelegge buksen som igjen vil gjøre at jeg ikke kan bruke den siden det ikke kan håndsys. Åh, blir så oppgitt. Jeg hater å handle klær, og bukser mest av alt for jeg finner nesten aldri noe som passer. Og når jeg endelig gjør det så ender jeg opp med dette mølet. Anonymous poster hash: 61756...b5d
Million Skrevet 27. juni 2015 #8 Skrevet 27. juni 2015 Har du virkelig bare EN bukse? Det var litt lite... Hva gjør du når den må vaskes? Sitter og venter på at den blir tørr, og kan ikke gå ut døra i mellomtiden?
himmeloghav Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 (endret) Jeg har prøvd å håndsy sømmer på jeans før(slitasje skader), men det blir ikke sterkt nok, man må ha maskinsøm. Biten er laget av hardplast, så den er jo hard og skarp.Så jeg har jo kjøpt en bukse jeg ikke kan bruke slik den er, og ikke får jeg bort plastbiten uten å ødelegge buksen som igjen vil gjøre at jeg ikke kan bruke den siden det ikke kan håndsys. Åh, blir så oppgitt. Jeg hater å handle klær, og bukser mest av alt for jeg finner nesten aldri noe som passer. Og når jeg endelig gjør det så ender jeg opp med dette mølet. Anonymous poster hash: 61756...b5d Jeg synes du kan reklamere på grunn av plastbiten. Verdt å gjøre et forsøk når du ikke kan bruke buksen med den. Man skal jo slippe å rekke opp sømmer for å sy dem igjen for å bruke en bukse! Endret 1. juli 2015 av himmeloghav 2
SiMa Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Har du virkelig bare EN bukse? Det var litt lite... Hva gjør du når den må vaskes? Sitter og venter på at den blir tørr, og kan ikke gå ut døra i mellomtiden? Skjørt? Kjole? Tights? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 Det er bare å gå å reklamere. Og kjøp deg en bukse til. Jeg har få bukser, men jeg har mer enn 1 ihverfall. Anonymous poster hash: aa7a1...e50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå