AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Jeg la merke til at en jeg kjenner får et grått felt øverst og nederst på sine filmer på snapchat. Er dette en feil? Jeg har det ikke sånn på min mobil. Når personen filmer ser det normalt ut, men når filmen forhåndsvises kommer de gråe feltene. Som om filmen har blitt croppet eller noe sånt. Feltet dekker over knappene nede og oppe. ca 1 cm. Dette feltet vises hos mottaker av snappen som et sort felt. Det er bare denne personen jeg har sett dette hos. Noen andre som har det? Eventuelt tips for å rette det? Personen har prøvd å avinstallere snapchat og installere på nytt uten endring. Anonymous poster hash: 2b3ff...3da
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Kanskje personen har en mindre telefon enn det du har? En venninne av meg har iphone 4, mens jeg har iphone 5, og da blir hennes video 'beskjært' fordi hun har mindre skjerm enn meg :-)Anonymous poster hash: 23078...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Formatet endrer seg med telefontype og skjermstørrelse. Om den andre personen har en mindre skjerm, så får du opp et mindre bilde rett og slett. Større forskjell på forskjellige merker også. Anonymous poster hash: 61bc5...f84
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Det er klart, men hvorfor får denne personen dette på sin skjerm før posting? Kan skjønne at kanskje andre får det når de mottar...Anonymous poster hash: 2b3ff...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå