AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Del Skrevet 27. juni 2015 Til dere som ansetter folk. Nå er heg drittlei. Jeg har vært vikar lenge nok. Dere ringer og er lekre og ber pent om jeg kan stille opp. Dere får ja hver gang. Enten dere ringer tidlig morgen eller kveld. Når det blir stilling ledig så tar dere første dere har på listen? Folk med langt mindre tid. Dere er spes lekre når dere ringer på sommer , jul og påske.vi er klare på timen. Vi tar det vi får pga pengene. Noe dere vet. Som en sa: du har ikke vært sammenhengende ansatt så det teller ikke. Vikar i 4 år og frustrert. Er kvalifisert, har papirer i orden. Jobbet med dette i 8 år. Siste ledige stilling gikk til en på 40 år med null erfaring.Anonymous poster hash: ae73a...14e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Del Skrevet 27. juni 2015 Ja, det er dessverre mange som går lenge som vikarer - jeg kjenner folk som har gjort det i 10-15 år. Men er litt vanskelig å se hvordan din arbeidssituasjon er. Er det det slik at du har vært vikar for samme arbeidsgiver på samme sted i fire år, eller har du vært ansatt for forskjellige arbeidsgivere? Anonymous poster hash: 0d007...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Del Skrevet 27. juni 2015 Samme arbeidsgiver. Toppet seg for meg når den som fikk sistw faste stilling, ble sykemeldt. Da ringte de meg. Tror det er vanlig å tro at de kan beh vikarer dårligAnonymous poster hash: ae73a...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå