AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Hei har akkurat startet å bruke dette, og er interessert i å høre om andres erfaringer? Står at man skal vaske håret hver dag med det, så tenkte å gjøre det de første ukene, og så gå over til å gjøre det annenhver dag om jeg merker effekt. Hvor lang tid tok det før dere merket effekt? Og vasket dere håret hver dag da, eller sjeldnere? Tenker også å bruke annen balsam i tuppene, så de ikke skal bli så slitte. Anonymous poster hash: 29a66...9b4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Mener du at du ALDRI har brukt shampo eller balsam før? I så fall vil jeg ikke anbefale deg å begynne å bruke det og vaske håret hver dag. Da vil håret ditt begynne å bli fortere fett, og du ender opp med å måtte vaske det så ofte. Selv vasker jeg håret hver 3 eller 4 dag. Og det fungerer helt fint for meg da. Siste dagen bruker jeg ofte tørrshampo. Bruker også gjerne hårkur i håret etter vask, for å gi det fukt, hindre slitasje osv. Har nesten helt sluttet med balsam, og bruker bare hårkur etter vask nå. De eneste gangene jeg bruker balsam er hvis jeg absolutt ikke har tid til å la hårkuren virke. Anonymous poster hash: 41641...3d9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 😂 beklager, dårlig forklart fra min side sikkert! Tenkte på merket FAST, som skal få håret til å vokse fortere Anonymous poster hash: 29a66...9b4
iove Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Jeg brukte det for ca 2 år siden. Håret mitt ble kjempe tørt og slitt! Og etter en stund synes jeg det føltes tynnere! Ville ikke brukt det igjen
Perelandra Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 beklager, dårlig forklart fra min side sikkert! Tenkte på merket FAST, som skal få håret til å vokse fortere Anonymous poster hash: 29a66...9b4 Jeg trodde du mente sjampo og balsam i fast form slik som selges på Lush. Er selv nysgjerrig på å prøve det.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Jeg anbefaler Nioxin Anonymous poster hash: e6071...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå