Gjest datanerd Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 Får mange mail som jeg ikke får åpnet,hva er grunnen? Virus prog. mitt som hindrer? Eller må innstallere Winzip? Hvor gjør jeg det og hva er det for noe? Det står i mailen OE fjernet tilgangen pga usikkre vedlegg i epost' Takker og bukker for all hjelp
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. september 2004 #2 Skrevet 5. september 2004 Det står i mailen OE fjernet tilgangen pga usikkre vedlegg i epost' Var ikke den ganske selvforklarende?
millemei Skrevet 5. september 2004 #3 Skrevet 5. september 2004 Gå på verktøy i Outlook og på sikkerhet; Der er det sikkert haket av for fjerne vedlegg som kan inneholde virus. Fjerner du haken skal problemet være løst.
Gjest datanerd Skrevet 5. september 2004 #4 Skrevet 5. september 2004 takk for svaret og det er gjort og jeg fikk åpnet de.... hva med winzip? noen mailer krever også det. Noen som kan forklare meg? Takk for hjelpen
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. september 2004 #5 Skrevet 5. september 2004 takk for svaret og det er gjort og jeg fikk åpnet de.... hva med winzip? noen mailer krever også det. Noen som kan forklare meg? Takk for hjelpen I XP følger winzip med, dersom du har andre windowsversjoner kan du laste med winzip.
Grooo Skrevet 5. september 2004 #7 Skrevet 5. september 2004 WinZip brukes for å pakke filene i sammen så de tar mindre plass når man sender dem, mindre plass å lagre. (I tilfelle du ikke hadde forstått hva det gikk ut på liksom...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå