AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Del Skrevet 27. juni 2015 Har en oppskrift der det står at jeg ikke skal bruke bakepapir. Oppskriften ligner på andre der det står at man kan bruke det, så skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke kan med min oppskrift? :D Må jo skrubbe stekebrettet etterpå... Skal knekkebrødene oppbevares i en lufttett boks, eller en vanlig kakeboks? Anonymous poster hash: 0be6b...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Del Skrevet 27. juni 2015 Metall kakeboks er vel best? Det er mulig knekkebrødene ikke blir sprø om du bruker bakepapir. Skure brettene må du neppe, om du vasker de like etterpå. Anonymous poster hash: ae689...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 27. juni 2015 #3 Del Skrevet 27. juni 2015 Merkelig. Jeg bruker i alle fall bakepapir når jeg baker knekkebrød. Pleier til og med å smøre bakepapiret med et supertynt lag med olje for sikkerhets skyld. Jeg har aldri sett noen oppskrift der det står direkte at man ikke må bruke bakepapir, så hva grunnen til at det står slik i din oppskrift er, kan jeg ikke svare på. Kakebokser i metall er lufttette nok for oppbevaring av knekkebrødene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 27. juni 2015 #4 Del Skrevet 27. juni 2015 Jeg bruker alltid bakepapir og har dem i metallboksen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå