Gå til innhold

Overresgerer jeg ang svigermor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flyttet inn i huset til samboeren min. Han har barn fra før og vi har 1 felles barn.

Moren stikker innom akkurat nor hun vil og snakker nesten bare med sønnen sin. Det varierer.. En dag er hun kjempehyggelig og så neste ignoerer hun meg. Vi blir kritisert for alt. Barna har det ikke bra, vi har det rotete osv. Hun sier akkurat det hun vil når det passer henne.

Jeg blir konstant overkjørt og satt på ,,plass,, Hun prøver å hinte at alt var bedre før jeg flyttet inn, mer ryddig og hun hadde ting under kontroll. Det skjer st hun kommer, rydder på rommene til barna, stryker skjortene til sønnen sin, kaster ting i bosset osv.

Jeg kommenterer aldri og sier ingenting. Men jeg merker at jeg har utviklet en eller annen type angst. Jeg føler meg ikke avslappet hjemme pga hun kan dukke opp når som helst med sine stikkende kommentarer. Jeg sliter med å gå forbi huset hennes i tilfelle hun er ute. Man vet aldri hvilket humøret hun er i og hva som skjer. Jeg har begynt å trekke meg unna når hun kommer og sitter på soverommet. Dette går rett og slett utover psyken min. Mannen forstår meg men han vet ikke helt hvordan skal vi løse denne situasjon.

Anonymous poster hash: eaacf...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke! Har mannen din prøvd å si i fra? Han er en voksen mann og har rett på å bestemme når dere skal ha besøk. Rart hvor spake menn er forran sin mor...

Her hadde jeg ringt min egen mor og fått henne til å oppføre seg på samme måte som svigermor. Slike mennesker forstår bare sitt eget språk :)

• Liker 1
Skrevet

Mannen din må ta en alvorsprat med sin mor og forklare at når hun er der er hun GJEST. Dvs at hun sier fra før hun kommer, er hyggelig til alle husets beboere, legger seg ikke opp i husarbeid hverken i ord eller handling.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...