Gå til innhold

The Sims Medieval

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her inne som spiller/har spilt dette? Plukket ned dette (som inkluderte den pirat-pakka) fra Origin i går for en 99-lapp, og jeg ble hekta. Vet at det er år og dag siden disse ble utgitt, men har ikke fått somla meg til å prøve før nå. 

Jeg digger det så langt, og for de der ute som måtte gruble på om de skal skaffe det eller ei: Skaff det NUH! :)

post-75643-0-76407300-1435389775_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet (endret)

Jeg har spilt det. :) Jeg pleide å ha den vanlige Sims og Medieval Sims. Likte best å spille Medieval Sims, liker også det at du får oppdrag som du må fullføre innen en viss tid. Men så kom jeg meg innpå en liten periode der jeg trodde at det var best å kaste spilla. ;) Jeg var litt usikker på først om jeg skulle bare kaste vanlig Sims og beholde Medieval Sims, men så gjorde jeg ikke det. Angret en kort tid seinere, og så fikk jeg kjøpt Sims 3, den vanlige utgaven og den der du kan ha kjæledyr. Disse er ok.

Må innrømme at jeg savner Medieval Sims spillet. Synes det var mye mer gøy. Klart at det kan komme perioder når jeg synes at det er kjedelig å spille det, men så vil det være gøy igjen litt seinere.

Edit: Jeg har tenkt en del om å kanskje kjøpe Medieval Sims igjen. Synes det er et fint spill, og som jeg sa tidligere gøy å spille. :)

Endret av Sunflower-Delight
Skrevet

Jeg har spilt det. :) Jeg pleide å ha den vanlige Sims og Medieval Sims. Likte best å spille Medieval Sims, liker også det at du får oppdrag som du må fullføre innen en viss tid. Men så kom jeg meg innpå en liten periode der jeg trodde at det var best å kaste spilla. ;) Jeg var litt usikker på først om jeg skulle bare kaste vanlig Sims og beholde Medieval Sims, men så gjorde jeg ikke det. Angret en kort tid seinere, og så fikk jeg kjøpt Sims 3, den vanlige utgaven og den der du kan ha kjæledyr. Disse er ok.

Må innrømme at jeg savner Medieval Sims spillet. Synes det var mye mer gøy. Klart at det kan komme perioder når jeg synes at det er kjedelig å spille det, men så vil det være gøy igjen litt seinere.

Jeg har også "perioder" hvor jeg får Sims opp  i halsen, nå er det ikke lenge jeg har spilt Medieval Sims, men jeg liker nettopp det du poengterer, at man har konkrete oppgaver, både de daglige pliktene og questene. Synd at du kastet det, men sånn blir det gjerne når man er drittlei noe, og tenker ikke over at man kanskje får lyst til å spille det igjen. :)

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Jeg kastet det fordi jeg mente det tok av for mye av tiden min. ;):fnise: Men men, så angret jeg naturligvis ikke så lenge etterpå. Denne gangen hvis jeg kjøper Medieval Sims igjen så skal jeg ikke kaste det. Da får jeg heller legge det bort når jeg trenger mindre tid til å spille. Jeg har jo ikke kastet de andre spilla som jeg kjøpte meg da jeg savnet det igjen. Og jeg har hatt en lang periode der jeg ikke har spilt noe av dette nå.

Har du også andre Sims spill? Hvilken har du da?

Skrevet

Hehe, jeg ser den. ;)

Nå får du jo Medieval Sims + den derre pirat pakka for 99 på Origin, og der går det jo ikke å "kaste" spillene man har kjøpt. Kanskje noe å vurdere? ;)

Jeg har alt av sims m/ekstrapakker, fra 1 til 4, med unntak av den nyeste pakka de har, den siste jeg har er den hvor man kan bli med på jobb. :)

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Hehe, jeg ser den. ;)

Nå får du jo Medieval Sims + den derre pirat pakka for 99 på Origin, og der går det jo ikke å "kaste" spillene man har kjøpt. Kanskje noe å vurdere? ;)

Jeg har alt av sims m/ekstrapakker, fra 1 til 4, med unntak av den nyeste pakka de har, den siste jeg har er den hvor man kan bli med på jobb. :)

Om jeg bodde i Norge så ville det ha vært et fint tips. :) Det er også kjekt å få begge de spillene sammen. Ellers takk for rådet, fint at du fikk kjøpt disse så billig. :)

Jeg skjønner at du er en stor fan av Sims generelt. ;) Men mye av det virker jo gøy å spille. :)

Skrevet

Om jeg bodde i Norge så ville det ha vært et fint tips. :) Det er også kjekt å få begge de spillene sammen. Ellers takk for rådet, fint at du fikk kjøpt disse så billig. :)

Jeg skjønner at du er en stor fan av Sims generelt. ;) Men mye av det virker jo gøy å spille. :)

Ah, trodde den var tilgjengelig uansett hvor man var hen jeg. Dumt det da. :)

Ja, jeg er fan, men når jeg ikke spiller Sims Medieval så svitsjer jeg for det meste mellom 3 og 4, de to første er jeg ferdig med for godt. :)

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Ah, trodde den var tilgjengelig uansett hvor man var hen jeg. Dumt det da. :)

Ja, jeg er fan, men når jeg ikke spiller Sims Medieval så svitsjer jeg for det meste mellom 3 og 4, de to første er jeg ferdig med for godt. :)

Sjekket nå at Origin er gjennom nettet. Jeg trodde at det var en butikk. ;) Så ingen grunn til å beklage. Jeg vil ta en titt gjennom der. Takk for tipset igjen. :)

Jeg hadde Sims 2 tidligere, men kjøpte meg Sims 3 etter den ble kastet sammen med Medieval Sims. Har også sett mye fra Sims 4, er dette mye av det samme som Sims 3 eller mye bedre laget? Kjekt at du kan bli med dem på jobb, følte meg nysgjerrig på hvordan det så ut inne på jobben, og på skolen, o.s.v... ;)  :)

Skrevet

Sjekket nå at Origin er gjennom nettet. Jeg trodde at det var en butikk. ;) Så ingen grunn til å beklage. Jeg vil ta en titt gjennom der. Takk for tipset igjen. :)

Jeg hadde Sims 2 tidligere, men kjøpte meg Sims 3 etter den ble kastet sammen med Medieval Sims. Har også sett mye fra Sims 4, er dette mye av det samme som Sims 3 eller mye bedre laget? Kjekt at du kan bli med dem på jobb, følte meg nysgjerrig på hvordan det så ut inne på jobben, og på skolen, o.s.v... ;)  :)

Ah, ja, jeg synes det var litt merkelig at det skulle være noe hinder, tenkte kanskje den av en eller annen grunn ikke var tilgjengelig der du er. Bare hyggelig. :)

Jeg må innrømme at det er vanskelig å si hvilken jeg liker best av 3 og 4. Er en god del fra 3 som jeg savnet i 4, på den annen side har 4 mye annet kult, som bl.a. det å bli med på jobb. Det er kun 3 karrierer man kan bli med på da, men allikevel. :)

Gjest Ennasus
Skrevet

Har Sims medieval, men ikke pirates and nobles :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...