Maleficenta Skrevet 30. juni 2015 #101 Del Skrevet 30. juni 2015 Er faktisk svært skuffet over dette. Det skulle skjedd for over hundre år siden. Egentlig så skulle det ikke en gang vært noe forbud fra tidenes morgen en gang.Anonymous poster hash: d26c7...516 Coulda, woulda, schoulda... Går dessverre ikke an å skru tiden tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Mx Skrevet 30. juni 2015 #102 Del Skrevet 30. juni 2015 Er faktisk svært skuffet over dette. Det skulle skjedd for over hundre år siden. Egentlig så skulle det ikke en gang vært noe forbud fra tidenes morgen en gang. Anonymous poster hash: d26c7...516 Høres litt rart ut det der. Personlig er jeg skuffet over å endelig ha blitt frisk fra en alvorlig sykdom. Jeg synes nemmelig jeg burde ha blitt frisk for lenge siden, og aller helst ikke blitt syk i utgangspunktet, så ja, da var skuffelsen stor når jeg våknet i morges og oppdaget at jeg ikke var syk lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 30. juni 2015 #103 Del Skrevet 30. juni 2015 http://www.theverge.com/2015/6/26/8851105/same-sex-marriage-is-finally-legal-nationwide Det var jammen på tide! Enig. Endelig noe godt som skjer der "hjemme". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #104 Del Skrevet 30. juni 2015 Er faktisk svært skuffet over dette. Det skulle skjedd for over hundre år siden. Egentlig så skulle det ikke en gang vært noe forbud fra tidenes morgen en gang. Anonymous poster hash: d26c7...516 Det har heller ikke vært noe forbud fra tidenes morgen. Hos grekerne var dette ok. Så kom kristendommen og siden islam og la alt i grus. Inntil nå. Anonymous poster hash: f64ed...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå