AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Jeg sliter litt med å forstå snapchat. Jeg skjønner at man kan se HVEM som har sett snapchaten i my story? Men kan man se HVOR MANGE GANGER personen har sett den? Og hvorfor setter folk timeren til tre-fire sekunder når de har masse tekst og bilde men har den i storyen? Anonymous poster hash: f0f11...d43
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Man kan ikke se hvor mange ganger noen har sett en story. Kort timer har vel noe med frykt for screenshot å gjøre. Anonymous poster hash: 6b726...4ba
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Det er bare å stirre i vei på andres My Story. Antall visninger kommer ikke opp. Anonymous poster hash: d805b...b06
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Jeg sliter litt med å forstå snapchat. Jeg skjønner at man kan se HVEM som har sett snapchaten i my story? Men kan man se HVOR MANGE GANGER personen har sett den? Og hvorfor setter folk timeren til tre-fire sekunder når de har masse tekst og bilde men har den i storyen? Anonymous poster hash: f0f11...d43 Standardinnstilling (hos meg iallefall) er 3s, så kan være de har glemt å endre den... evt ikke er klar over det... Jeg har normalt 10s, men en sjelden gang har jeg kortere og da må man også huske å øke igjen på neste snap... Uansett kan du jo bare se den x antall ganger da den er på My Story!Anonymous poster hash: 3c487...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå