AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Jeg har en helt vidunderlig kjærlig, kosete og herlig katt som elsker å ligge tett inntil meg i armkroken min, når jeg ligger i sofaen eller har lagt meg i senga. Han elsker å bli klødd på magen, og når jeg gjør det så snur han seg ofte slik at han ligger med magen sin utstrakt inntil meg. Han elsker nærhet. Må også nevne at han følger etter meg overalt, og når jeg roper på han når han er ute så kommer han løpende mot meg. Noen som har en likesinnet kattepus? Synes jeg er så fantastisk heldig Anonymous poster hash: 518bb...dbd
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Har fire puser. To av dem elsker å ligge oppå magen min. Den tredje ligger som regel nedved beina om jeg sitter i sofaen. Den fjerde, han er litt spesiell. Han kommer for mat og søvn. Anonymous poster hash: 3745a...c67
skruf Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Den ene pusekatten min er skikkelig kosegris. Elsker å ligge i armkroken, oppå brystkassa mi, helst oppå tastaturet på Macèn, ligger på brystkassa mi når jeg tar et bad (jupp, har badepus, den mest velduftende katta i gata....den andre derimot deler aller nådigst ut litt kos. Og da helt på hennes premisser.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Har vokst opp med katter, et par av dem var så definitivt ingen små "kosegriser", kun mat, soveplass og ly for dårlig vær var da jeg stort sett så til dem. Var jeg "heldig" så takket de meg for at jeg ga dem et sted å oppbevare seg selv på, i form av "gaver" som rotter og mus. Jo takk, skikkelige fine, pene, snille puser. Derimot hadde jeg et par som var i overkant kosete, det var ikke måter på hvor mye kos de skulle ha, vinklet seg rundt føtter og angrep tærne mine om jeg ikke var flink nok til å gi kos. Var veldig tydelig når de ble irriterte når det hadde gått for lenge (i deres hode) uten kos. Da var det oppklorte tær beskjeden. Så var det en katt som vekslet veldig mellom kattetype i første beskrivelse og i andre beskrivelse. Mistenker at katten led av spaltet personlighet. Neste gang skal jeg passe på å få en litt mer normal katt. Derfor blir det dyrebeskyttelsen neste stopp, det er nok av voksne katter der man vet og kjenner til personligheten deres på forhånd som trenger et nytt hjem og der tenker jeg jeg vil finne en slik katt. Anonymous poster hash: 18a8a...57d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Han liker å ligge inntil, ikke oppå meg, og det er bra for han er stor og tung. Anonymous poster hash: 81d78...245
ninuska_ Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Katten min har blitt mer kosete med årene, og nå elsker han å ligge i armkroken og bli strøket på. Dersom jeg tar vekk hånden for å holde på med noe annet, så blir den fraktet tilbake med poter eller tenner.. og han blir ytterst fornærmet. Han likte kos tidligere også, men nå søker han nærhet og varme, som er veldig hyggelig. Skal sies at jeg savner han litt på sommerstid siden han er opptatt med å være ute på eventyr dagen lang, men jeg får masse kos når han kommer inn
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #7 Skrevet 27. juni 2015 Ja,han er desverre død nå men han elsket å ligge på brystkassen min og hvile middag sammen med meg, Ofte snudde han seg på ryggen og strekte armer og bein ut slik at han minnet om en unge og han la hodet inntil halsen min.Veldig gode minner Anonymous poster hash: c62b1...520
Blod Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 Har to. Hun ene er ikke like sosial, men hun elsker å sove på brystet mitt, ryggen, eller tett ved meg om natten. Gjerne i fotenden. Hun andre har et spesielt bånd med meg. Som kattunge la hun seg på rygg i armene mine, og sov sånn! Hun pleier å ligge tett inntil meg i sofaen, og hvile halen eller hodet på meg. Hvis sofaen er full av masse rot, legger hun seg på det bare hun får ligge sammen med meg, haha Hun sover ofte på den ene halvdelen av puta mi, jeg har ikke hjerte til å nekte hun det. Andre ganger ved siden av puta. Har utallige ganger sovnet med en arm rundt koseklumpen min, som kvitrer rolig <3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå