AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 God kveld! Er i flytteprosess, og handler interiør på eBay. Kom over mange eksemplarer av denne gulvmatta, men tror ikke at det de selger er som det på bildet. Størrelsemessig. Som jeg forstår det er den største størrelsen 1mx1m, og det ser jo større ut enn det på bildet? Eller? Noen som har kjøpt dette før? Er det like bra som det ser ut? http://www.ebay.com/itm/Living-Dining-Bedroom-Plush-Soft-Shaggy-Rugs-Rectangle-Anti-skid-Carpet-Beige-DX-/271880610689?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item3f4d58e381 Anonymous poster hash: 7e6dc...4a8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Du må ha sett feil, den største størrelsen er 2m x1m. Det passer veldig godt med bildet. Forøvrig har jeg ingen erfaring med teppet eller selgeren. Anonymous poster hash: 661da...c08
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har ingen erfaring med verken teppet eller selgeren, men ville vært veldig skeptisk til et så billig syntetisk teppe. Jeg har hatt syntetiske tepper som holder seg pene i år etter år, og andre som er utslitt etter et halvår. Dette ser ut som det kan være ett av de siste. Det ser dessuten ut til at det er skjevt og slurvete sydd, om du ser på bildene der det er fotografert fra baksiden (se hvordan det ene hjørnet er nesten rett, mens det motsatte hjørnet er veldig avrundet). Og i tillegg kommer "moroa" med statisk elektrisitet. Tenk deg å ha disse hvite hårene sittende fast på alt fra sorte klær til TV-skjermen ... På den positive siden: Du kaster ikke bort masse penger dersom det viser seg at jeg har rett. Anonymous poster hash: fe856...77c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har ingen erfaring med verken teppet eller selgeren, men ville vært veldig skeptisk til et så billig syntetisk teppe. Jeg har hatt syntetiske tepper som holder seg pene i år etter år, og andre som er utslitt etter et halvår. Dette ser ut som det kan være ett av de siste. Det ser dessuten ut til at det er skjevt og slurvete sydd, om du ser på bildene der det er fotografert fra baksiden (se hvordan det ene hjørnet er nesten rett, mens det motsatte hjørnet er veldig avrundet). Og i tillegg kommer "moroa" med statisk elektrisitet. Tenk deg å ha disse hvite hårene sittende fast på alt fra sorte klær til TV-skjermen ... På den positive siden: Du kaster ikke bort masse penger dersom det viser seg at jeg har rett. Anonymous poster hash: fe856...77c Uff, du har kanskje rett. Blæ. Blir jo ikke ruinert om det ikke er som jeg trodde siden matta ikke er så dyr og frakta er gratis, men likevel... Kjipt å kaste bort penger når man ikke har så mye til overs. Anonymous poster hash: 7e6dc...4a8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Uff, du har kanskje rett. Blæ. Blir jo ikke ruinert om det ikke er som jeg trodde siden matta ikke er så dyr og frakta er gratis, men likevel... Kjipt å kaste bort penger når man ikke har så mye til overs. Anonymous poster hash: 7e6dc...4a8 Veldig kjipt, ja. Jeg hadde først prøvd å finne noe i butikker der jeg kunne se og kjenne på teppet. Det er vanskeligere å gjemme bort elendig kvalitet i butikk enn på nett. Lykke til med jakten! Anonymous poster hash: fe856...77c
Rotemor Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 jeg gjetter at teppet er ganske likt som det fake saueskinnet på IKEA. Det er plastic fantastic Rett og slett litt ekkelt. Den typen som neglene setter seg fast i om du skjønner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå