Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld tennes det lys i vinduene over hele verden for å minnes menneskene som døde i Beslan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde også det. Så at det var tente lys mange steder. Godt å se at folk bryr seg. :(

Gjest Anonymous
Skrevet

På www.vg.no står det at det var i går kveld... (altså lørdag)

Skrevet

Jeg fikk sms i går kveld om dette.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Hmm... Jeg fikk sms'en i dag, men da er den sikkert for sen.

Skrevet

Jeg har ikke fått mindre en 7 SMS i dag om det,men visst det står i VG at det var i går så stemmer vel det.

Skrevet

Det er vel ikke feil å tenne et lys i kveld selv om VG skrev at det var i i går? Fikk også meldingene i dag, og føler at det er på sitt rette at et lys blir tent.

Skrevet

Nei,det kan ikke bli feil. Jeg har også tent lys i dag

Skrevet

Skulle akkurat til å skrive det selv...Det er ihvertfall en fin ting å gjøre, så ved mørkets frembrudd så skal jeg også tenne lys!

De sa det nettopp på nyhetene også.

Skrevet

og jeg skulle tent et lys hadde jeg bare hatt noe å tenne det med.. Men her i huset er det ingen ting å bruke akkurat nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk en slik mld, men sender den ikke videre.

Vi alle er enig om at dette er en grusom ting.

vor mange sms tror dere ikke går ut i disse dager pga dette?

Teleselskapet tjener enda mere på dette. Det vil eg ikke være med på.

Hadde kr som går inn kommet de som er berørt til gode.

Skrevet

Jeg har tent lys, men det gjør jeg nå uansett hver kveld likevel.......

Skrevet

Enig, jeg synes sånne meldinger er en uting. For det er jo selvfølgelig teleselskapene som tjener på dette i siste ende. Men selve gjerningen i seg selv er god nok. Har tent lys jeg, selv om jeg nok sannsynligvis ville gjort det uansett. De sa det på nyhetene her i kveld også.

Skrevet

Jeg har tent lys, men jeg har ikke sendt den ene sms-en jeg fikk, videre...

Skrevet
Enig' date=' jeg synes sånne meldinger er en uting. For det er jo selvfølgelig teleselskapene som tjener på dette i siste ende. Men selve gjerningen i seg selv er god nok. Har tent lys jeg, selv om jeg nok sannsynligvis ville gjort det uansett. De sa det på nyhetene her i kveld også.[/quote']

Jeg sendte meldingene videre og jeg tente lys. Så mange andre meldinger som jeg sender, helt unødvendig, kan jeg godt bruke 5 ganger 69 øre på dette.

Skrevet
Så mange andre meldinger som jeg sender' date=' helt unødvendig, kan jeg godt bruke 5 ganger 69 øre på dette.[/quote']

Tenk om alle hadde bryukt 5 ganger 69 øre til hjelpearbeid/Røde Kors eller noe sånt isteden. Mye mer effektfullt og hjelpende.

Skrevet

Jeg tente lys i går for de som døde, og kommer også til å gjøre det ikveld igjen.

Hva VG sier skjer når blåser jeg i, i slike tilfeller er det tanken bak det som er det viktige, det å minnes det tragiske som skjedde og tenne ett lys for barna. om man gjorde det på lørdag eller gjør det andre dager er uvesentlig spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...