kiri Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 I kveld tennes det lys i vinduene over hele verden for å minnes menneskene som døde i Beslan.
Gjest Virvel Skrevet 5. september 2004 #2 Skrevet 5. september 2004 Vi gjorde også det. Så at det var tente lys mange steder. Godt å se at folk bryr seg.
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #5 Skrevet 5. september 2004 På www.vg.no står det at det var i går kveld... (altså lørdag)
Gjest Lille Solstråle Skrevet 5. september 2004 #7 Skrevet 5. september 2004 Hmm... Jeg fikk sms'en i dag, men da er den sikkert for sen.
Delfia Skrevet 5. september 2004 #8 Skrevet 5. september 2004 Jeg har ikke fått mindre en 7 SMS i dag om det,men visst det står i VG at det var i går så stemmer vel det.
Gjest gloria Skrevet 5. september 2004 #9 Skrevet 5. september 2004 Det er vel ikke feil å tenne et lys i kveld selv om VG skrev at det var i i går? Fikk også meldingene i dag, og føler at det er på sitt rette at et lys blir tent.
Delfia Skrevet 5. september 2004 #10 Skrevet 5. september 2004 Nei,det kan ikke bli feil. Jeg har også tent lys i dag
Eowyn Skrevet 5. september 2004 #11 Skrevet 5. september 2004 Skulle akkurat til å skrive det selv...Det er ihvertfall en fin ting å gjøre, så ved mørkets frembrudd så skal jeg også tenne lys! De sa det nettopp på nyhetene også.
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2004 #12 Skrevet 5. september 2004 Jeg tenkte at jeg skulle tenne et lys uansett.
liv Skrevet 5. september 2004 #13 Skrevet 5. september 2004 og jeg skulle tent et lys hadde jeg bare hatt noe å tenne det med.. Men her i huset er det ingen ting å bruke akkurat nå.
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #14 Skrevet 5. september 2004 Jeg fikk en slik mld, men sender den ikke videre. Vi alle er enig om at dette er en grusom ting. vor mange sms tror dere ikke går ut i disse dager pga dette? Teleselskapet tjener enda mere på dette. Det vil eg ikke være med på. Hadde kr som går inn kommet de som er berørt til gode.
Sita Skrevet 5. september 2004 #15 Skrevet 5. september 2004 Jeg har tent lys, men det gjør jeg nå uansett hver kveld likevel.......
Malou Skrevet 5. september 2004 #16 Skrevet 5. september 2004 Enig, jeg synes sånne meldinger er en uting. For det er jo selvfølgelig teleselskapene som tjener på dette i siste ende. Men selve gjerningen i seg selv er god nok. Har tent lys jeg, selv om jeg nok sannsynligvis ville gjort det uansett. De sa det på nyhetene her i kveld også.
Polly Ester Skrevet 5. september 2004 #17 Skrevet 5. september 2004 Jeg har tent lys, men jeg har ikke sendt den ene sms-en jeg fikk, videre...
Peluche Skrevet 5. september 2004 #18 Skrevet 5. september 2004 Enig' date=' jeg synes sånne meldinger er en uting. For det er jo selvfølgelig teleselskapene som tjener på dette i siste ende. Men selve gjerningen i seg selv er god nok. Har tent lys jeg, selv om jeg nok sannsynligvis ville gjort det uansett. De sa det på nyhetene her i kveld også.[/quote'] Jeg sendte meldingene videre og jeg tente lys. Så mange andre meldinger som jeg sender, helt unødvendig, kan jeg godt bruke 5 ganger 69 øre på dette.
Gjest Poirot Skrevet 6. september 2004 #19 Skrevet 6. september 2004 Så mange andre meldinger som jeg sender' date=' helt unødvendig, kan jeg godt bruke 5 ganger 69 øre på dette.[/quote'] Tenk om alle hadde bryukt 5 ganger 69 øre til hjelpearbeid/Røde Kors eller noe sånt isteden. Mye mer effektfullt og hjelpende.
aline Skrevet 6. september 2004 #20 Skrevet 6. september 2004 Jeg tente lys i går for de som døde, og kommer også til å gjøre det ikveld igjen. Hva VG sier skjer når blåser jeg i, i slike tilfeller er det tanken bak det som er det viktige, det å minnes det tragiske som skjedde og tenne ett lys for barna. om man gjorde det på lørdag eller gjør det andre dager er uvesentlig spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå