AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Står i et skittent skifteoppgjør, som har tatt veldig lang tid. Vi har begge advokater. Jeg vil stå vi skal dele likt etter lånet. Han vil kjøpe meg ut for mye mindre enn takst, og det er jo stor fordel for han, som jo da kan selge med fortjeneste etterpå. Rettssystemet er skremmende. Jeg blir presset til å gå med på dette, ellers blir det rettssak med enda flere hundretusenerer i advokat- og rettsutgifter. Føler meg fanget. Er det virkelig slik det skal foregå. Må bl. a betale for prosessrisiko, syns det er hårreisende. Advokaten min mener jeg må gå med på å få en lav sum for å slippe rettssak og de utgiftene det medfører. I en evt rettssak kan man jo komme ille ut, spørs jo på dommerne. Uff, dette er vanskelig.. Noen med erfaring fra når eksen skal påkrevde seg mer eierskap enn den tinglyste 50/50?Anonymous poster hash: 4f6e2...9a1
Shjelpen Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=949548#entry16647471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå