Gå til innhold

Brudekjoler i sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan prisene på brudekjoler er i sverige? Bor ganske nærme grensen, og har tenkt til å ta en tur til Gøteborg for å se på kjoler. Noen som vet om noen butikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sjekka så mye i sverige selv, men vet at det ligger en i Göteborg som heter Ramona Design. De skal etter egen nettside være ganske store. Lykke til!

Skrevet

Jeg var i Stockholm i sommer og der var det generelt mye billigere ihvertfall! Jeg hadde inntrykk av at man kunne få kjøpt mange kjoler til omtrent samme pris som det koster å leie her i Norge, dvs. ca 7000 kroner og mindre. Har ikke kjennskap til butikker i Gøteborg, men sjekk ut denne linken: www.brollopsguiden.se

Skrevet

Jeg har sjekket pris på noen spesifikke modeller og det var ihvertfall samme pris på de merkene. Mulig de har flere billige merker der da.

Skrevet
Jeg har sjekket pris på noen spesifikke modeller og det var ihvertfall samme pris på de merkene. Mulig de har flere billige merker der da.

Er man ute etter spesifikke, dyre designerkjoler, så kan det være at prisene ikke er så ulike. I så fall vill jeg kjøpt på nett. Selv kjøpte jeg to meter langt slør og sko på Lilly's i Stockholm til ca 1600 svenske kroner totalt. Særlig langt slør tror jeg det er vanskelig å få så billig i Norge (kostet 700 svenske). Jeg er kjempefornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...