AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Hvorfor er det så j**** vanskelig å få kontakt med facebook folka? Brukeren min er blitt hacket, jeg har trykket i hele dag for å få tilsendt en "confirmation code" eller link på min epost for å trykke meg innpå så jeg får tilbake profilen min, men denne kommer aldri! Hva gjør jeg??? Hackeren har skiftet eposten min på facebook så jeg kommer meg ikke inn!Anonymous poster hash: cce3c...dae
Chizue Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Ah, den er ille... Har selv satt opp mobilen min til kontoen, så om jeg f.eks. logger meg inn fra ett ukjent sted, så må jeg trykke inn en kode for å logge meg på x) Vet ikke, prøvde å søke meg litt innpå hjelpesenteret, men på den delen hvor du skal få hjelp til å få tilbake kontoen din, så må du skrive inn passordet ditt og det hjelper jo fint lite
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Ah, den er ille... Har selv satt opp mobilen min til kontoen, så om jeg f.eks. logger meg inn fra ett ukjent sted, så må jeg trykke inn en kode for å logge meg på x) Vet ikke, prøvde å søke meg litt innpå hjelpesenteret, men på den delen hvor du skal få hjelp til å få tilbake kontoen din, så må du skrive inn passordet ditt og det hjelper jo fint lite Takker for svar:-) Greia er at jeg fant ut hvilken epost adresse som har hacket seg innpå, altså hvilken epost min facebook konto nå er registrert på.. Så jeg prøvde og logge meg inn med den, og brukte mitt gamle passord. Dette funket, da jeg fikk noen alternativer om at hvis min konto var overtatt av noen andre, så kunne jeg svare på et par sikkerhetsspm for å "seccure account". Dette gjorde jeg, og før dette kunne totalt fullføres og jeg kunne overta min konto igjen, så måtte jeg trykke på et alternativ slik at jeg fikk tilsendt en mail med en lenke jeg må trykke meg inn på og følge, for å fullføre "overtakelsen"... Dette har jeg gjort, men det kommer ingen epost med lenke i, til meg...:-/ er liksom bare det som skal til før jeg har fb-kontoen min igjen... So close, but yet so far away:-) heheAnonymous poster hash: cce3c...dae
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Sett i søppelpost? Anonymous poster hash: 5bdf4...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå