Gå til innhold

Hvordan finner FB ut hvem de skal foreslå som venner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer ofte opp forslag til mennesker som jeg kanskje kjenner.

Hvordan kommer Facebook frem til disse menneskene? Ofte er det felles venner som forbinder oss, men enkelte mennesker har jeg ingenting til felles med.

Og når exsvigermor til min ex dukket opp som forslag ble jeg litt stresset. Den damen har jeg ikke noen felles venner med, ingen kontakt med what so ever.

Naboen som jeg såvidt er på hils med har også kommet opp som forslag på feeden min.

Registrerer FB hvem som har besøkt profilen min og kommer med forslag?

Eller er det et annet prinsipp de går etter?

Anonymous poster hash: b22aa...0a6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jo med venner og nærmiljøet ditt å gjøre? Din venn har en venn som er venn med den personen som blir gitt som forslag. 

Anonymous poster hash: 3ad43...b1f
AnonymBruker
Skrevet

Det har jo med venner og nærmiljøet ditt å gjøre? Din venn har en venn som er venn med den personen som blir gitt som forslag. 

Anonymous poster hash: 3ad43...b1f

Jeg syntes det er rart at en kollega, som jeg ikke har noe til felles med. Hverken venner eller interesser, dukker opp som forslag. Vi har aldri kommunisert på mail. Jeg har ikke oppgitt på FB hvor jeg jobber. Vi har ikke gått på samme skoler. osv. Hvorfor dukket han ikke opp før han begynte å jobbe der jeg jobber? Blir jo helt paranoid her. Og spessielt det med ex sivgermor til ex. Hun bor i en annen landsdel, jeg og ex har aldri vært venner på FB. Skummelt.

AnonymBruker
Skrevet

Folk du har søkt opp eller som har søkt opp deg kommer som venneforslag.... i tillegg til de som har felles venner med deg.

Anonymous poster hash: bb37d...924

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så da har kollegaen min, og ex svigermor til ex søkt meg opp. Creepy.

Skrevet

Tror det ofte handler om at du har hatt mobilnummeret deres, eller at de har hatt ditt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...