Gjest Janna Skrevet 5. juli 2002 #1 Del Skrevet 5. juli 2002 Dette sier kvinnen Det ser grusomt ut her! Kom igjen! Du og jeg skal rydde opp. Tingene dine ligger på gulvet. Og du har ingen klær å ha på deg, hvis vi ikke vasker klærne med en gang! Dette hører mannen bla, bla, bla, bla Kom igjen! bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, du og jeg bla, bla, bla, bla, på gulvet bla, bla, bla, bla, med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 5. juli 2002 #2 Del Skrevet 5. juli 2002 Godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 5. juli 2002 #3 Del Skrevet 5. juli 2002 Den har jeg hørt før, men fremdeles like morsom! *tørker tårene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 5. juli 2002 #4 Del Skrevet 5. juli 2002 Var det noen som sa noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. juli 2002 #5 Del Skrevet 7. juli 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 7. juli 2002 #6 Del Skrevet 7. juli 2002 Thihi, Vinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 10. juli 2002 #7 Del Skrevet 10. juli 2002 *ler enda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manfrommars Skrevet 12. juli 2002 #8 Del Skrevet 12. juli 2002 I alt skriftelig eller muntelig overført materiale spiller mottagerkanalens eget ordforråd og sinnstilstand og kjønn en betydelig rolle. Altså setter mottageren et betydelig preg eller "stempel" på materialet som mottas. Kvinner bruker betydelige resusser til å forstå hva vedkomede EGENTLIG MENER, (for det er naturligvis aldri det samme som blir sagt) mens mannen har en egen evne til å sortere ut uvesentlig informasjon.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 12. juli 2002 #9 Del Skrevet 12. juli 2002 Aj aj aj min mage!!!! DEN var kul!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 13. juli 2002 #10 Del Skrevet 13. juli 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clara Skrevet 17. juli 2002 #11 Del Skrevet 17. juli 2002 Lurer på om Claus hører det samme når jeg snakker??? Clara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå