AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Hvorfor har jeg, som en fyr i begynnelsen av 20 åra, vært så jævlig uheldig med hvordan kroppen min former seg i forhold til andre? Er 186 cm høy og 79 kg, men lårene mine er 61 cm og leggene 40 cm, og har av en eller annen grunn mye muskler rundt rumpa, men så kommer overkroppen, omtrent helt ripped og med spagettiarmer, i tillegg har jeg litt lang rygg. Siden jeg kommer til å drive med utholdenhetstrening blir det ikke vits å legge på seg i overkroppen uansett.. men hvorfor kunne ikke jeg hatt en vanlig kropp? Anonymous poster hash: 19e7c...99e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Hvorfor mener du at det "ikke er vits å legge på seg", mens du allikevel klager over at du har for tynne armer og ser uproporsjonert ut? Om du er misfornøyd, så anbefaler jeg å trene en del hypertrofi på overkroppen. Gener bestemmer hvor fettet i all hovedsak legger seg, men det betyr ikke at muskelvekst er umulig på overkroppen Tren mye roing, chins, pullups, pressøvelser og benk - da vil ryggen din bli bredere, slik at den ser mindre unormalt lang ut, du vil få armer (bruk supinert grep på roøvelser, så får du med biceps), skuldre og brystmusklatur slik at du ser mer proporsjonert ut. Om du, der i mot, synes at det ikke er vits å trene styrke på overkroppen fordi du er en løper - ikke klag. Anonymous poster hash: ad87f...e8b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå