Gå til innhold

Alenetid iblant

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er for mye forlangt at barnefar har sønnen sin på 6 mnd , så mor kan få litt alenetid 1 time eller 2 iblant for seg selv , uten at det skal bli en stor diskusjon ?

Anonymous poster hash: 61fe4...398

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 9f306...9c2

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Skrevet

Takk...for her blir alt til min feil,vridd og vrengt på i alle kanter .... jeg går bare hjemme! Har hatt 3 barn hele uka jobber i helgen . Så kunne trengt 1-2 timer alenetid men ... Blir gal av at alt skal misforstås hele tiden . Huff

AnonymBruker
Skrevet

Her har vi fra dag én passet på å gi hverandre pusterom og alenetid/mulighet til å gjøre noe annet hver uke. Like mye hver, eller mer på en av oss om den har hatt økt behov for det. Jeg tar det litt som en selvfølge jeg, på kveldene er da barnet begges ansvar, ikke bare mors!?

Anonymous poster hash: 06f84...2a7

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er for mye forlangt at barnefar har sønnen sin på 6 mnd , så mor kan få litt alenetid 1 time eller 2 iblant for seg selv , uten at det skal bli en stor diskusjon ?

Nei absolutt ikke! Man har like mye rett på det som far, kanskje litt mer hvis man er oppe om natta ;-) her er minsten 7 mnd og far dytter meg nærmest ut døra i ny og ne fordi jeg må få luftet hodet eller alenetid. Det har det aldri blitt noe diskusjon om. Det er veldig viktig for oss at det går begge veier. Det burde mannen din unne deg! Vis han denne tråden..

Anonymous poster hash: dba26...982

AnonymBruker
Skrevet

Takk...for her blir alt til min feil,vridd og vrengt på i alle kanter .... jeg går bare hjemme! Har hatt 3 barn hele uka jobber i helgen . Så kunne trengt 1-2 timer alenetid men ... Blir gal av at alt skal misforstås hele tiden . Huff

Da er det bare å sette ned foten! Bedre sent enn aldri.

Anonymous poster hash: dba26...982

AnonymBruker
Skrevet

Skulle bare mangle. Begge trenger tid alene av og til. Dere er partnere, jobb med hverandre og livet blir så mye enklere!

Anonymous poster hash: 97a46...ded

Skrevet

Ehhh; mannen min tar det som et selvfølge at jeg skal få litt egentid på ettermiddag/kveld når han er hjemme.

Og han vil jo knytte bånd og være sammen med sønnen sin. Er jo litt av poenget med å få barn; at far vil ha litt kvalitetstid med barnet.

• Liker 1
Skrevet

Han får jo alenetid. Hvordan hadde han reagert om du hadde nektet han det?

Hvordan spør du når du ber han om å passe?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er sportsidiot forstår han vel ikke...men selvsagt skal du ha alene tid mer enn det du skriver...

2-3 timers alenetid pr dag høres mer normalt ut!

Anonymous poster hash: d82a3...ee5

Gjest Lalalala59
Skrevet

En passer ikke sitt eget barn. For et mannfolk. Dette ble ikke snakket om før dere fikk barn? Eventuelle forventninger til den andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...