Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 http://www.albinoblacksheep.com/flash/kittycat.php Dette er noe av det gøyeste! For et feit slakt og så søt jeg har lyst til å klø den på magen ;D
Rapitap Skrevet 5. september 2004 #4 Skrevet 5. september 2004 *sårri - beib, synes den katten så litt sliten ut jeg* *atsjoo* *dessuten er jeg allergisk* *muligens jeg ikke skulle sagt noe i denne tråden* :dagensrose: *forgive me*
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2004 #5 Skrevet 5. september 2004 Okai da, men jeg synes den er koselig Også med sidesleik hihi!
-Fisken- Skrevet 5. september 2004 #11 Skrevet 5. september 2004 Hmmmmm............ Skriver under her.
Gjest lilletroll Skrevet 19. september 2004 #14 Skrevet 19. september 2004 Ikke søt i det hele tatt!!! :o
Gjest Frigg Skrevet 20. september 2004 #18 Skrevet 20. september 2004 "Æsj" ? "Feit" ? Så nå er vi blitt så opptatte av vekt at selv ikke dyr slipper unna kritikk pga av en rund og god (puse)mage? Nuvel. Jeg synes den var morsom! Britney Spears, gå hjem og vogg! Hahaha!
Gjest Virvar Skrevet 20. september 2004 #19 Skrevet 20. september 2004 Hehe, morsom.. "Cat, I'm a kitty-cat and i dance, dance, dance, and i miew, miew, miew .........." grrrrr nå kommer jeg til å gå rundt og nynne på den teite sangen :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå