AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Har du vært i Hvar? Hvilke aktiviteter kan du anbefale? Og hvilke aktiviteter kan du anbefale i split (har bare en dag der)?Anonymous poster hash: 1e06a...08a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Har vært i Kroatia. Kan ikke huske at jeg har vært i Hvar, men vi (foreldrene mine) kjørte oss rundt i landet der. Split har jeg vært i. Husker dog dessverre lite av de konkrete byene. Husker mest at det var ganske salt vann, og ganske store kongler i trærne. Anonymous poster hash: fa208...226
Aviale Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 I Split er det fint å bare gå rundt å kikke i gamlebyen, veldig koselig og sjarmerende. En tur opp på høyden, Marjan hill tror jeg den heter, er også fint og gir en bra utsikt over byen. Jeg har ikke vært på Hvar, men på Brac. Det kommer an på størrelsen på øya, men på Brac var det veldig fint å leie bil og kjøre rundt en dag, da fikk vi sett de fleste byene. Mange fine små landsbyer på Brac, kan godt hende det er sånn på Hvar også Forhør deg i litt god tid for leiebil, vi opplevde at det var få ledige slik at vi måtte ta det den ene dagen det var ledig. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå