Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkte til å sy litt/ lage ting til baby selv og lurer på litt tips.

Er nå i gang med smokkesnorer til den lille men finner ikke klips i noen butikker. Er det noen av dere som har en nettbutikk eller noe som selger klips u/snor? Finner bare dem som allerede er ferdig laget :/

Anonymous poster hash: 18511...612

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smokkesnor trenger du ikke. Og du bør være forsiktig med å bruke det. Baby kan vikle seg inn i snora.

Ellers er smekker trivelig å sy. Er du litt mer fingernem, kan du sy babynest, og små klær.

Anonymous poster hash: f001a...540

AnonymBruker
Skrevet

Smokkesnor trenger du ikke. Og du bør være forsiktig med å bruke det. Baby kan vikle seg inn i snora.

Ellers er smekker trivelig å sy. Er du litt mer fingernem, kan du sy babynest, og små klær.

Anonymous poster hash: f001a...540

Babynest har jeg laget. Kommer til å lage en smokkesnor selvom du mener jeg ikke trenger det. Den trenger jo ikke være kjempe lang slik at ungen kan skade seg.. Det er mange ting som er farlig her i verden :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har sett det på Søstrene Grene (?) :)

Anonymous poster hash: 18e86...eee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke finner klype går det kanskje an å kjøpe en smokkesnor og klippe av klypen? Evt høre med venner om de har en gammel smokkesnor til overs?

Anonymous poster hash: 49170...08f

AnonymBruker
Skrevet

Ebay og etsy har masse fint :) søk på pacifier clips :)

Anonymous poster hash: c4610...8eb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkte til å sy litt/ lage ting til baby selv og lurer på litt tips.

Er nå i gang med smokkesnorer til den lille men finner ikke klips i noen butikker. Er det noen av dere som har en nettbutikk eller noe som selger klips u/snor? Finner bare dem som allerede er ferdig laget :/

http://www.strikkeverden.net/forum/showthread.php?t=4270

http://www.mammanett.no/forum/showthread.php?80170-Sy-smokkesnorer

http://www.billigaband.se/no/klips-silikonringer/klips-til-smokkesnor-stjerner-5-stk.html

Anonymous poster hash: b4552...9f4

AnonymBruker
Skrevet

stoff og stil har både klips og sånn gummiende til å feste smokken i : type 1 og type 2

jeg synes ringen fungere best på flest smokker

Anonymous poster hash: e6832...8c8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! :) Da har jeg bestilt!

Skrevet

Kjøpte klips på panduro.

Vi har brukt smokkesnor mye btw!

• Liker 1
Skrevet

Her var også smokkesnorer mye brukt til hun som tok smokk. Kjøpte klips og snorer fra funkjogging.dk. I samme gate er snor til å feste leker i vogna med. Kjekt å ha!

AnonymBruker
Skrevet

"Trenger ikke" smokkesnor, nei. Det er så kjekt når andre forteller deg hva du har behov for og ikke. Her har snora vært helt uvurderlig når babyen har sittet i vogn, bæresele eller bilstolen. Først var hun ivrig på å spytte ut smokken til stadighet, nå tatt hun den ut og kaster den. Vi bruker den ikke når hun leker på gulvet etc og ellers så følger vi jo med, så det ikke helt at den utgjør en fryktelig stor fare...

Anonymous poster hash: d4452...d25

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte på ebay, pacifier clip.

Og jeg har hatt mye bruk for smokeksnor:) den er uansett ikke så lang at baby setter seg særlig fast i den...:)

Anonymous poster hash: 5d9a0...7b6

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar og tips alle! Godt at det er flere enn meg som bruker/kommer til å bruke smokkesnor :) TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...