AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Denne religionen går meg på nervene. Terror, terror, terror. Drap, drap, drap. Blod, blod, blod. Og det verste av alt er at de er stolte av jævelskapen. De filmer det og legger ut skrytevideoer på nettet. "Se så flinke vi er til å lage mest mulig jævlige drap". Flere enn meg som er drittlei hele islam? Anonymous poster hash: b05d5...cae 18
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Snart er det nyheter på TV2. Lurer på hvordan de skal få plass til alle drapene. I dag har det vært terroraksjoner i fire land. Anonymous poster hash: b05d5...cae 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Det er ikke selve religionen som er problemet, men ekstremistene innenfor den. Anonymous poster hash: 2ebae...dd6 10
Gjest Belle âme Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Heilt enig! Herregud for ein religion(Og nei, har "muslimvenner" som ikke er terrorister, men likevel!)
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Det er ikke selve religionen som er problemet, men ekstremistene innenfor den. Anonymous poster hash: 2ebae...dd6 Sant nok, men uten religionen så hadde det ikke vært noen ekstreme vers å ta bokstavelig. Anonymous poster hash: b05d5...cae 7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Du er ikke alene om å være dritt lei islam å den jævla kulturen fra Midtøsten! Har selv rotet meg bort i en muslim, å det har bare vært helvete! Nå har han drapstruet meg. De er gale hele gjengen, dessverre. Det finnes ikke noe som heter "moderat" muslim. De blir alle ekstreme om de må. Anonymous poster hash: 97f87...e98 11
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Du er ikke alene om å være dritt lei islam å den jævla kulturen fra Midtøsten! Har selv rotet meg bort i en muslim, å det har bare vært helvete! Nå har han drapstruet meg. De er gale hele gjengen, dessverre. Det finnes ikke noe som heter "moderat" muslim. De blir alle ekstreme om de må.Anonymous poster hash: 97f87...e98 En du datet? Hvorfor drapstruet han deg? Jeg sier ikke at alle muslimer er gale, men religionen er gal. Anonymous poster hash: b05d5...cae 1
Blondinka Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Jeg vil vel kanskje heller tro at det er en vestlige verden som er skyld i terroren. Hadde ikke vi undertrykt disse delene av verden i all denne tiden hadde det neppe funnes terrorisme.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 Jeg vil vel kanskje heller tro at det er en vestlige verden som er skyld i terroren. Hadde ikke vi undertrykt disse delene av verden i all denne tiden hadde det neppe funnes terrorisme. Ja, muslimene var jo så fredelige før europeerne kom på besøk! Kjenner du islams historie? Hvis ikke, gjør deg selv og oss en tjeneste ved å lese litt om historien helt fra Muhameds tid på den arabiske halvøy. Anonymous poster hash: b05d5...cae 16
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #10 Skrevet 26. juni 2015 det er en vestlige verden som er skyld i terroren. Gud, så naivt. Anonymous poster hash: 913b6...cd2 18
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #11 Skrevet 26. juni 2015 Det er terrorister som er problemet, ikke muslimer. Like mye som at ABB var skyld i 22 juli, ikke nordmenn eller norsk kultur. Allikevel må sette inn mye strengere tiltak framover, og ikke minst hjelpe lokale styrker som kurderne i kampen for nedkjempe terroristene i deres tilholdssted i Midt-Østen. Anonymous poster hash: 045a4...2d2 7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #12 Skrevet 26. juni 2015 Det er terrorister som er problemet, ikke muslimer. Ingen har vel nevnt muslimer her? Det er snakk om islam. Denne terroren du snakker om blir begått i islams navn. Anonymous poster hash: b05d5...cae
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #13 Skrevet 26. juni 2015 En du datet? Hvorfor drapstruet han deg? Jeg sier ikke at alle muslimer er gale, men religionen er gal. Anonymous poster hash: b05d5...cae Han drapstruet meg fordi jeg støttet et familiemedlem som ønsket å bryte med familien og religionen fordi vedkommende ikke hadde noen rettigheter. Sånn som de fleste kvinner i islamAnonymous poster hash: 97f87...e98 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #14 Skrevet 26. juni 2015 Like mye som at ABB var skyld i 22 juli, ikke nordmenn eller norsk kultur.Anonymous poster hash: 045a4...2d2 Jeg er så grævelig lei av at islam blir sammenlignet med AAB. Vær så snill å argumenter saklig!Anonymous poster hash: 86d58...c6a 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #15 Skrevet 26. juni 2015 Jeg er så grævelig lei av at islam blir sammenlignet med AAB. Vær så snill å argumenter saklig!Anonymous poster hash: 86d58...c6a Det er saklig. Det er et prakeksempel på at terrorisme ikke er forbeholdt noen gruppe. Ingen har vel nevnt muslimer her? Det er snakk om islam. Denne terroren du snakker om blir begått i islams navn. Anonymous poster hash: b05d5...cae Det finnes fortsattt over 1 mrd muslimer som ikke er slik disse terroristene er, jeg velger å se på dem som representanter for islam framfor en gruppe apekatter uten moral. Anonymous poster hash: 045a4...2d2 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #16 Skrevet 26. juni 2015 Snart er det nyheter på TV2. Lurer på hvordan de skal få plass til alle drapene. I dag har det vært terroraksjoner i fire land. Anonymous poster hash: b05d5...cae Rart at Somalia-terroren ikke fikk innslag i NRK-nyhetene. De snakket kun om de tre andre plassene.Anonymous poster hash: c0815...c71
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #17 Skrevet 26. juni 2015 Det er saklig. Det er et prakeksempel på at terrorisme ikke er forbeholdt noen gruppe. Anonymous poster hash: 045a4...2d2 Hvilken religion fulgte han? Ingen. Muslimer er hjernevasket av en religion. Ja, noen ødelegger for alle og det er lett å sette mennesker i bås. MEN: Men det blir som å si: To elever i en klassr ødela sengen på et hotellrom på en klassetur. Hele klassen ble straffet med å bli kastet ut av hotellet og måtte reise hjem fra turen. TO har da ødelagt for 30. Selv om de er uskyldige, rammes de også, fordi de er i klasse med disse to. Poenget er at nei, det er kun ekstremister som er farlige i religionen, men på grunn av tilhørighet, blir alle satt i bås som terrorister. Jeg støtter ts, forby islam som religion, spesielt i Norge!! Anonymous poster hash: 86d58...c6a 4
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. juni 2015 #18 Skrevet 26. juni 2015 (endret) Så lenge det finnes mennesker vil slikt skje. Religion er bare en av mange ting som får mennesker til og drepe. Fjern religion og mennesket vil finne på noe nytt og drepe over. Uansett så har bare 7% av alle verdens kriger hat med religion å gjøre. Om noen alvorlig talt tror at verden ville blitt fredeligere om man fjerer islam eller all religion når 93% av verdens kriger er pga andre ting. Ja da er disse menneskene ekstremt naive. jeg vet man ikke skal si slikt. Men jeg holder meg til fakta som det er skrevet av Encyclopedia of Wars hvor det står klar og tydelig at selv om religion ofte blir brukt som unnskylding så er det så og si aldri den faktiske grunn. Jeg vet at mange nekter og tro det men fakta forandrer seg ikke bare fordi man ikke vil tro på den. Og jeg skrev ikke dette for å forsvare hva islamister gjør- Endret 26. juni 2015 av Balian de Ibelin 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #19 Skrevet 26. juni 2015 Det er saklig. Det er et prakeksempel på at terrorisme ikke er forbeholdt noen gruppe. Det finnes fortsattt over 1 mrd muslimer som ikke er slik disse terroristene er At islam ikke er alene om terror, sant, men hva er poenget? Og igjen: Dette er ikke en tråd om muslimer. Dette er en tråd om islam. Anonymous poster hash: b05d5...cae 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #20 Skrevet 26. juni 2015 Og jeg skrev ikke dette for å forsvare hva islamister gjør- Jo, det gjorde du. Anonymous poster hash: b05d5...cae 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå