Gå til innhold

Hva kan jeg bytte ut MD Formulations med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har pleid å bruke contionous renewal serum. Dette fases ut i Norge og jeg finner det ikke lenger.

Hva har dere byttet ut med?

Anonymous poster hash: 3e3aa...ffc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt med Decleor Ylang Ylang, dette er ett serum for urenheter, men ikke

med glycolsyre slik som MD Formulations har. Men jeg syns dette fungerer bedre for

min hud. Ett annet serum for uren hud som er ok er Matis Purete sitt serum.

Anonymous poster hash: 731e5...a0b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt med Decleor Ylang Ylang, dette er ett serum for urenheter, men ikke

med glycolsyre slik som MD Formulations har. Men jeg syns dette fungerer bedre for

min hud. Ett annet serum for uren hud som er ok er Matis Purete sitt serum.

Takk for svar! Er sistnevnte mer lignende MD sitt, med glykolsyre?

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å handle fra Midwest Skincare! Det gjøre jeg og mange andre her på forumet også :) Helt trygt og de har også ebaybutikk.

http://www.ebay.com/sch/mwsales02/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=

http://www.midwestskincare.com/

Anonymous poster hash: 5f6fc...4e6

Takk for det, men de kommer jo til å gå tom snart de også, siden MD ikke skal lages mer. Jeg har handlet fra dem før, og de er absolutt trygge. Men før eller siden må jeg jo finne et nytt merke.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for det, men de kommer jo til å gå tom snart de også, siden MD ikke skal lages mer. Jeg har handlet fra dem før, og de er absolutt trygge. Men før eller siden må jeg jo finne et nytt merke.

MD skal fortsette å produseres,men ikke selges på det europeiske markedet. Så dekan trygt fortsette,men kjøpe fra USA.

Anonymous poster hash: da084...b9d

AnonymBruker
Skrevet

MD skal fortsette å produseres,men ikke selges på det europeiske markedet. Så dekan trygt fortsette,men kjøpe fra USA.

Anonymous poster hash: da084...b9d

Ah, det visste jeg ikke. Hørte at de skulle slutte å produsere det og utvikle et nytt merke? 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Er sistnevnte mer lignende MD sitt, med glykolsyre?

Nei det sistnevnte er heller ikke med glycolsyre. Men det fungerer allikevel supert mot urenheter.

Og det stemmer som en over her skriver, MD skal ut av det Europeiske markedet, men man kan

allikevel få kjøpt det via USA hvor det fortsatt skal selges. For min del foretrekker jeg

Decleor Ylang Ylang og Matis Purete, da disse også kan brukes i solen om sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...