AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Ja, jeg lurer rett og slett på hvor/hvordan jeg bør hive et par gamle fotoalbum. Det dreier seg om album med bilder og litt tekst her og der. Det er fra en gammel venninne som jeg ikke har kontakt med lenger, og det er egentlig mest tullebilder og slikt. Ikke noe jeg trenger å spare på. Så jeg lurer på hvordan dette bør hives, i og med at den inneholder bilder av både meg og venninna mi, og kanskje også fornavnene våres. Bør jeg klippe bildene i stykker før jeg hiver dette (blir litt av en jobb) eller bare hive albumene på søpla som de er? Vil jo ikke at hvem som helst skal se våre private bilder. Anonymous poster hash: 093c2...dd8
Isabella82 Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Makuler dem, dvs kast dem i en makuleringsmaskin eller klipp dem
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Makuler dem, dvs kast dem i en makuleringsmaskin eller klipp dem Jeg har ikke tilgang på makuleringsmaskin, så det må vel bli å klippe dem opp da. Men det vil jo ta litt tid iom at det er to store album :/ TS Anonymous poster hash: 093c2...dd8
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Brenne det? Anonymous poster hash: 8f8bd...ba0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Brenn de så er de historie.Anonymous poster hash: f8d9b...0f6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Inviter på bålgrilling kan man ta ut bildene? Ta dem ut å riv dem i stykker før du kaster dem og albumetAnonymous poster hash: a77ba...aa6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Jeg har nettopp gjort dette selv. Kunne ikke brenne det, var mye plastikk i albumene, var spiralperm og jeg hadde limt inn mye stæsj i tillegg til bilder. Brukte LANG tid og klipte opp alle albumene mine. Var for mange bilder av meg med mine exer som jeg vet min nåværende mann ikke ville like å se.Anonymous poster hash: 0a3cb...add
Ms. Steele Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Tenkte akkurat det samme om bryllupsalbum. De er jo tykke som fy!! Rive ut bildene og kaste?
Gjest Zeitgeist Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 Tennvæske og grillkull, samt tid. Fungerer utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå