Gå til innhold

Sykemeldt fra sommerjobb, hva videre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå jobbet 3 uker i sommerjobben min. Men jeg sliter ganske mye da jeg er kronisk syk. Resten av året studerer jeg deltid, men har hatt stort fravær der og. Så vet ikke om jeg får fortsette. Jeg skal jobbe ut august, og vet jo at det ikke går, jeg kommer til å gå på en smell, og bli sykemeldt. Meningen var og at jeg skulle jobbe ca 50%, men ble satt opp med ca 80%, da de ikke har andre til å jobbe.

Men hvis jeg nå går på en smell, og blir sykemeldt, så gjelder vel bare det for sommerjobben? Hva da med senere på høsten, hvis jeg fortsatt er syk, men ikke har jobb. Får jeg ikke noe sykepenger da?

Anonymous poster hash: 6ea11...cf1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå jobbet 3 uker i sommerjobben min. Men jeg sliter ganske mye da jeg er kronisk syk. Resten av året studerer jeg deltid, men har hatt stort fravær der og. Så vet ikke om jeg får fortsette. Jeg skal jobbe ut august, og vet jo at det ikke går, jeg kommer til å gå på en smell, og bli sykemeldt. Meningen var og at jeg skulle jobbe ca 50%, men ble satt opp med ca 80%, da de ikke har andre til å jobbe.

Men hvis jeg nå går på en smell, og blir sykemeldt, så gjelder vel bare det for sommerjobben? Hva da med senere på høsten, hvis jeg fortsatt er syk, men ikke har jobb. Får jeg ikke noe sykepenger da?

Anonymous poster hash: 6ea11...cf1

Du får bare si det som det er til sjefen.At blit du pusha til 80% så vil det ende opp med sykemelding.Og det er jo ingen parter tjent med.

Anonymous poster hash: 2871e...c9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...