L@dy Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 Jeg kjøpte dette i går fordi jeg har noen bukser som er litt for lange. Tenkte dette er jo glimrende for meg som ikke er noe særlig stø på og sy. Men jeg får det jo ikke til!!!!!! :evil: Ifølge bruksanvisningen så skal jeg legge dette båndet inni sømmen og ha det på innstilling for ull. Press på med en fuktig klut i ca 10 sekunder..blabla..Men enten må kluten være våtere eller så gjør jeg noe galt. Det er som en slag voks ettersom har har forstått det. Noen som har gjort dette, og kan fortelle meg hva jeg gjør feil. :-x
Vimsevips Skrevet 5. september 2004 #2 Skrevet 5. september 2004 Skal strykejernet være på ull? Har alltid hatt det på bomull, jeg :oops: Da funker det ihvertfall fint, også har jeg sldri brukt den våte kluten, man må som regel holde på lenger enn de 10 sek., men da går det veldig bra
Grooo Skrevet 5. september 2004 #3 Skrevet 5. september 2004 Tror at du kan prøve med både litt varmere strykejern og litt lengre tid.
L@dy Skrevet 5. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2004 Takk for svar. Nå gikk det så mye bedre. Mye mer fuktig klut og veldig mye varmere strykejern.
L@dy Skrevet 5. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2004 Hvor får man kjøpt dette? Hobby butikker, tekstil osv. Betalte 41 kr for en pakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå