AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Hudtypen min er ekstremt tørr, og har bare blitt tørrere og tørrere etterhvert som jeg har blitt litt eldre (når sant skal sies er jeg bare 25, men la gå). Tidligere brukte jeg "Decleor Nutri-Delice Nourishing Cereal Mask", men den er gått ut av produksjon for evigheter siden, og helt siden den tid har jeg forsøkt å finne noe som kan måle seg med den. Decleor har ikke kommet med en erstatter. Jeg er helt avhengig av å finne en tykk, nærende krem som jeg kan smøre på i tykke lag på kvelden, og sove med. Noen som vet om noe? Jeg har altså tørr hud, hud som trenger fett - ikke fuktfattig/dehydrert hud. De aller aller fleste maskene som finnes der ute er nettopp for dehydrert hud, så jeg sliter skikkelig med å fine noe som er er bra for ekstremt tørr hud. Anonymous poster hash: d1657...272
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Linda Johansen TLC recovery mask er super til tørr hud. Anonymous poster hash: 42b13...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå