AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Jeg er naturlig slank, og har alltid vært tynn. Men de siste mnd har jeg vært sinnsykt oppblåst. Jeg ser rett og slett gravid ut. Jeg har tatt mange tester, så jeg er ikke gravid. Lurer på om det er noe jeg spiser? Finnes det kosttilskud elns som hjelper? I dag har jeg spist smoothie med melk, banan og skogsbær, knekkebrød med skinke og fullkornsris, grønnsaker og karbonadedeig. Plis hjelp Anonymous poster hash: 9c677...924
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Mye fiber kan gi en del luft Anonymous poster hash: a4c86...d93
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Høres ut som du kan ha en intoleranse, ja. Anonymous poster hash: 30f80...5b6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Høres ut som du kan ha en intoleranse, ja. Anonymous poster hash: 30f80...5b6 tosk. Om du kun har spist dette ts, så er det jo ikke så rart. Anonymous poster hash: 3f27f...5d3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Jeg er naturlig slank, og har alltid vært tynn. Men de siste mnd har jeg vært sinnsykt oppblåst. Jeg ser rett og slett gravid ut. Jeg har tatt mange tester, så jeg er ikke gravid. Lurer på om det er noe jeg spiser? Finnes det kosttilskud elns som hjelper? I dag har jeg spist smoothie med melk, banan og skogsbær, knekkebrød med skinke og fullkornsris, grønnsaker og karbonadedeig. Plis hjelp Anonymous poster hash: 9c677...924 Du har jo nesten bare spist kilder med høyt innhold av fodmap. Jeg blir gassete av flere av disse. Jeg reagerer heldigvis ikke på meieriprodukter, men reagerer på mange frukter, korn og stivelse. Som også betyr noen grønnsaker. Løk gir meg magesmerter, mens brokkoli går fint for eksempel. Les mer om low fodmap og se om det kan stemme for deg? En liten sidenote, hvor er fettet? Husk at kroppen trenger fett. Du klarer deg helt fint uten karbohydrater, men du må få i deg fett og proteiner. Uten fett får du heller ikke i deg de fettløselige vitaminene, A, D, E og K. Anonymous poster hash: e6886...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå