Gjest Gjest_jesuskristus Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Jeg har 14 000 bilder på iPhoto. Jeg vet, ikke så veldig smart. Burde lasta de over til en hard disk. Ja. I går oppdaterte jeg den, og nå er det et kryss over iPhoto ikonet og når jeg trykker på den, kommer det opp: "Du må oppdatere til den nyeste versjonen for å åpne «iPhoto». Versjonen av iPhoto som er installert på denne Mac-maskinen, er ikke kompatibel med OS X Yosemite. Last ned den nyeste versjonen gratis fra Mac App Store." Så trykker jeg på "søk i appstore" knappen, og sa kommer det opp: "Produktet du ba om, er for øyeblikket ikke tilgjengelig i den norske butikken." ??????? Jeg får litt panikk her, de bildene er veldig viktige for meg. Håper noen kan hjelpe!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Kanjse oppdateringen kommer snart? Anonymous poster hash: 866c1...8ea
Gjest Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Kanjse oppdateringen kommer snart? Anonymous poster hash: 866c1...8ea Det må jo ha skjedd en feil At da jeg oppdaterte macen så ble alt oppdatert utenom iPhoto
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Spør apple. Anonymous poster hash: 866c1...8ea
Klossmajor Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 For ikke lenge siden lanserte Apple programmet Photos (på norsk kalt Bilder) som avløser for iPhoto og Aperture. Når du tar Photos i bruk mener jeg å huske at ditt iPhoto-bibliotek blir kopiert inn i et nyopprettet bibliotek for Photos. Uansett skal ikke bildene i iPhoto-biblioteket være tapt. Du finner ditt iPhoto-bibliotek ved banen Macintosh HD -> Brukere -> [ditt brukerkontonavn] -> Bilder -> iPhoto-bibliotek. Høyre-klikk eller ctrl-klikk på iPhoto-bibliotek-mappen og velg ‘Vis innholdet i pakken’ fra menyen. I mappen ‘Masters’ vil du finne dine iPhoto-bilder etter datoen de er lagt inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå