Gå til innhold

iPhoto på macen vil ikke åpne, krise!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jesuskristus
Skrevet

Jeg har 14 000 bilder på iPhoto. Jeg vet, ikke så veldig smart. Burde lasta de over til en hard disk. Ja.

I går oppdaterte jeg den, og nå er det et kryss over iPhoto ikonet og når jeg trykker på den, kommer det opp: 

"Du må oppdatere til den nyeste versjonen for å åpne «iPhoto». Versjonen av iPhoto som er installert på denne Mac-maskinen, er ikke kompatibel med OS X Yosemite. Last ned den nyeste versjonen gratis fra Mac App Store."

Så trykker jeg på "søk i appstore" knappen, og sa kommer det opp: "Produktet du ba om, er for øyeblikket ikke tilgjengelig i den norske butikken." 

??????? 

Jeg får litt panikk her, de bildene er veldig viktige for meg. Håper noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanjse oppdateringen kommer snart?

Anonymous poster hash: 866c1...8ea
Skrevet

Kanjse oppdateringen kommer snart?

Det må jo ha skjedd en feil

At da jeg oppdaterte macen så ble alt oppdatert utenom iPhoto

AnonymBruker
Skrevet

Spør apple.

Skrevet

For ikke lenge siden lanserte Apple programmet Photos (på norsk kalt Bilder) som avløser for iPhoto og Aperture. Når du tar Photos i bruk mener jeg å huske at ditt iPhoto-bibliotek blir kopiert inn i et nyopprettet bibliotek for Photos. Uansett skal ikke bildene i iPhoto-biblioteket være tapt. Du finner ditt iPhoto-bibliotek ved banen Macintosh HD -> Brukere -> [ditt brukerkontonavn] -> Bilder -> iPhoto-bibliotek. Høyre-klikk eller ctrl-klikk på iPhoto-bibliotek-mappen og velg ‘Vis innholdet i pakken’ fra menyen. I mappen ‘Masters’ vil du finne dine iPhoto-bilder etter datoen de er lagt inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...