Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann

Jeg liker å ta litt solarium en gang i blant, føler jeg ser litt bedre ut dersom jeg ikke er så blek. Det jeg lurer på er, om disse kremene, som selges fra automater  utplasseert i de fleste solstudioer, holder det de lover. At de hjelper en å bli raskere brun, samt beskytter huden?

Jeg har også et spørsmål angående piller som inneholder Betakaroten; Virker disse?

Er det eventuelt noen som kan anbefale ett bestemt merke, både med tanke på en god krem, og på piller som tilsynelatende virker? Altså produkter som holder det reklamen lover?

Setter stor pris på svar!

Anonymous poster hash: ab948...d4a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt disse engangskremene man kjøper hos brun og blid mangfoldige ganger og jeg føler ikke at de hjelper. Noen av de inneholder jo selvbruning som gjør at du blir brunere der og da, men ikke over tid. Betakaroten er jeg derimot veldig fornøyd med. Bruker atm noen som er kjøpt i utlandet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker denne, synes den virker godt. Er uten selvbruning. Viktig med fuktighet til huden når du soler deg :)

41QjYm2TrPL._SY300_.jpg

Anonymous poster hash: e4de7...3f4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker denne, synes den virker godt. Er uten selvbruning. Viktig med fuktighet til huden når du soler deg :)

41QjYm2TrPL._SY300_.jpg

Anonymous poster hash: e4de7...3f4 Takk for råd! Den kremen du har avbildet spanderte jeg på meg selv i dag, så kanskje den virker for meg også!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt disse engangskremene man kjøper hos brun og blid mangfoldige ganger og jeg føler ikke at de hjelper. Noen av de inneholder jo selvbruning som gjør at du blir brunere der og da, men ikke over tid. Betakaroten er jeg derimot veldig fornøyd med. Bruker atm noen som er kjøpt i utlandet. 

Takk for svar! Selvbruningskrem i forbindelse med solarium blir jo bare juks. Skal til Spania i august, kanskje jeg der kan få kjøpt atm som du bruker. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...