AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Del Skrevet 26. juni 2015 Feiret Sankthans med tønnebål på Laksevåg, da en fyr i dongerivest kom bort til meg og spurte "Svansetra?". Jeg så på ham med spørrende blikk, og han gjentok: "Svansetra?". Jeg ristet på hodet, og han gikk videre. Er dette et ord? Jeg har ikke verdens beste hørsel, så kanskje jeg hørte feil... men kommer ikke på noen ord som ligner på dette! Hva prøvde han å spørre meg om? Anonymous poster hash: 54fa7...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 26. juni 2015 #2 Del Skrevet 26. juni 2015 Kanskje det var to eller tre ord som hørtes ut som ett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Del Skrevet 26. juni 2015 Da håper jeg du tar inn alt av spansk kultur og ikke tar med deg norsk kultur til Spania. Og lever som en spanjol gjør. Og ikke som en nordmann. Anonymous poster hash: 0798f...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Del Skrevet 26. juni 2015 Da håper jeg du tar inn alt av spansk kultur og ikke tar med deg norsk kultur til Spania. Og lever som en spanjol gjør. Og ikke som en nordmann. Anonymous poster hash: 0798f...964 Hæ? Har du bommet på tråden du svarer i? Anonymous poster hash: e9cca...399 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. juli 2015 #5 Del Skrevet 9. juli 2015 Kanskje "... hva han ser etter, da"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå