AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Hei! Jeg har nettopp tatt vippe extensions og fikk beskjed om å kun bruke vannbasert sminke. Jeg har nå fått tak i en vannbasert mascara, men hvordan vet jeg f.eks. om eyelineren, kajalen eller øyenskyggen er vannbasert? Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe eller hvordan jeg finner ut hvilken sminke som er vannbasert? Det står ingenting på den sminken jeg har nå.Anonymous poster hash: fe4a0...fa6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Ingen som kan hjelpe meg?Anonymous poster hash: fe4a0...fa6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Ingen som kan hjelpe meg? Google? Anonymous poster hash: 3a5f5...b77
langbein86 Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Hei! Jeg har nettopp tatt vippe extensions og fikk beskjed om å kun bruke vannbasert sminke. Jeg har nå fått tak i en vannbasert mascara, men hvordan vet jeg f.eks. om eyelineren, kajalen eller øyenskyggen er vannbasert? Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe eller hvordan jeg finner ut hvilken sminke som er vannbasert? Det står ingenting på den sminken jeg har nå.Anonymous poster hash: fe4a0...fa6 Trodde poenget med vippeextension var for å slippe mascara?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Trodde poenget med vippeextension var for å slippe mascara? Nettopp! http://www.klikk.no/mote/kamille/skjonnhet/article767829.ece "Tenk, - nå trenger jeg ikke bruke maskara lenger! Hurra! " Hmm Noen av disse er laget av minkhår. ... Stakkars mink Anonymous poster hash: 03afa...d4d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Jeg sier som langbein, trenger du egentlig mascara når du bruker vippeextensions? Bruk flytende eyeliner, den er vanligvis vannbasert. Ikke bruk blyant, med andre ord. Øyenskygge bruker jeg som før uten å tenke over hva som er i den, jeg har fortsatt ikke merket at det har påvirket vippene mine. Det er først og fremst våt sminke som er i direkte kontakt med vippene som sliter på dem. Anonymous poster hash: 4847a...9f8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #7 Skrevet 27. juni 2015 Google? Anonymous poster hash: 3a5f5...b77 Det var faktisk ikke så lett å finne noe om dette på Google..Anonymous poster hash: fe4a0...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #8 Skrevet 27. juni 2015 Trodde poenget med vippeextension var for å slippe mascara? Ja, man slipper jo mascara på vippene oppe, men hvis man har lyse vipper er det jo greit å bruke mascara på vippene under øyet.Anonymous poster hash: fe4a0...fa6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #9 Skrevet 27. juni 2015 Nettopp! http://www.klikk.no/mote/kamille/skjonnhet/article767829.ece"Tenk, - nå trenger jeg ikke bruke maskara lenger! Hurra! " Hmm Noen av disse er laget av minkhår. ... Stakkars mink Anonymous poster hash: 03afa...d4d Som jeg skrev over her så er det greit å bruke mascara på vippene under øyet hvis man har lyse vipper Det er ikke så mange som bruker vippe extensions av ekte minkhår da det er dårligere kvalitet på de, de holder ikke like lenge. Jeg er helt enig med deg, stakkars mink! Jeg passer alltid på å ta en plass de bruker syntetiske vipper!Anonymous poster hash: fe4a0...fa6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #10 Skrevet 27. juni 2015 Jeg sier som langbein, trenger du egentlig mascara når du bruker vippeextensions? Bruk flytende eyeliner, den er vanligvis vannbasert. Ikke bruk blyant, med andre ord. Øyenskygge bruker jeg som før uten å tenke over hva som er i den, jeg har fortsatt ikke merket at det har påvirket vippene mine. Det er først og fremst våt sminke som er i direkte kontakt med vippene som sliter på dem. Anonymous poster hash: 4847a...9f8 Takk for svar! bruker mascara på vippene under øyet siden jeg har lyse vipper. Brukte øyenskygge i går og det gikk fint Anonymous poster hash: fe4a0...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå