AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Hei, jeg blir nå ferdig som lærling på en barnehage i neste uke. Lurer på Om jeg skal gi de en liten gave når jeg slutter, og hva kan jeg gi? Anonymous poster hash: 96956...415
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Pinneis er en slager Anonymous poster hash: b2e1b...51a
Gjest pelikanen Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Jeg syns de skal gi deg en oppmerksomhet.er vel vanlig når noen slutter. Eller bak en sunn kake
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Jeg syns de skal gi deg en oppmerksomhet.er vel vanlig når noen slutter. Eller bak en sunn kake Det er varierende praksis på dette blant ulike bedrifter. Hos oss har det skjedd at den som slutter har fylt fryseren med is, men det er ikke alle som har gjort det.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Skal du gi dem noe syns jeg det var en god ide å bake en kake. Anonymous poster hash: f8570...f05
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Gav blomster og kake til min praksisplass:) Anonymous poster hash: fa8cc...71c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Når jeg sluttet å jobbe i barnehagen jeg jobbet i før, kjøpte jeg god kaffe til de voksne på avd. Det var mange som var glad i kaffe sånn at de kunne ha stående på pauserommet. Kanskje noen bokser med god te i tillegg hvis det er noen der som ikke liker kaffe? Hvis du vil kjøpe noe til barna, kan du jo kjøpe en bok de kan lese sammen eller et puslespill? Hvis du vil kjøpe noe de kan spise, er det fint å kjøpe feks noe ekstra god frukt som ulike typer melon, ananas mango etc og skjære opp i fine biter som er lette å holde i. Dette kan du gjøre dagen før og ha med i en boks. En sunn og god dessert Anonymous poster hash: 9177a...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå