AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Heisann! Nå har det seg sånn at vi tok imot en 8 år gammel hannkatt på mandag. Og vi tenkte å holde han inne i 2-3 uker før han fikk prøve seg ut. Men igår så fikk han seg ut, han var seriøst på andre siden av stua når jeg åpnet døra, men han er tydelig desperat på å få komme ut.. Så vi har sjekket området, og han sitter under naboens terasse, der det er umulig å komme til. Spørsmålet mitt er, tror dere han kommer tilbake av seg selv, eller må vi gjøre noe? Uff, stakkar pusen, han var jo ikke helt trygg på sitt nye hjem enda heller.. Anonymous poster hash: f28ac...257
Tvist Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Lokk på ham med mat, sett mat litt utenfor terassen, så kommer han sannsynligvis hjem etterhvert (så lenge han er en sosial katt). Lokk gjerne med noe som lukter veldig godt, f. eks tunfisk/pølse e.l.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Bor dere langt ifra det gamle hjemmet hans? Dere har bare hatt han i noen få dager,så muligheten for at han vil gå hjem til det gamle hjemmet sitt er stor. Men prøv å lokke med mat, eller en favorittleke. Hadde en katt som ble redd en gang og gjemte seg under naboens terrasse. Måtte til slutt spyle LITT vann oppå terrassen. Da kom hun frem.Anonymous poster hash: 67092...649 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Takk for tips! Har kjøpt inn tunfisk som vi skal prøve å lokke fram med. Vi bor langt fra hans forige hjem ja, men vi tror han ligger under terassen enda. Vi har en pusejente fra før av som han ikke er noe særlig fan av, tror ikke han har særlig lyst til å komme tilbake egentlig.. Men, han må jo bli sulten nok til slutt tenker jeg, så vi får vente å se Anonymous poster hash: f28ac...257
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Har han kommet hjem ennå?Anonymous poster hash: 67092...649
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Ja! Han kom gåendes utenfor verandadøren vår sent samme kveld :-D Det var en stk sliten og sulten katt!Anonymous poster hash: f28ac...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå