AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Jeg har truffet en fantastisk mann siden begynnelsen av februar i år. Vi møttes ute på byen, en ons. Men det var full klaff og vi har truffet hverandre minst en gang i uken siden. Det har vært variasjon med middager osv ute, ikke kun hjemmedater. I starten var han klar på at han ikke var ute etter noe super seriøs dating men dette har aldri blitt nevnt siden. Jeg har vært med andre til tider, noe jeg vet at han også har vært. Den siste mnd har vi vært veldig mye sammen sammenhengende over dager og for en uke siden reiste vi på en utenlandstur sammen som han inviterte meg på. Vi oppførte oss som kjærester under hele oppholdet og han gjentok flere ganger at vi måtte gjøre det og det "neste gang" , altså neste ferie. Når vi reiste hvert til vårt fra flyplassen så inviterte han til middag på et spesifikk sted uten å komme med dag, men jeg antar at han mente etter jobbuken var over. Så ser jeg i dag etter at han var ute på byen i går kveld at han har blitt venn med flere yngre jenter.. Hvordan kan jeg gå frem for å få vite om han vil være mongam eller ikke? Jeg blir gal av denne usikkerheten og jeg klarer ikke tanken på at han løper rundt og sjekker opp andre jenter :/ jeg tør ikke spørre rett ut, for jeg er så redd for at han ikke vil og jeg vil ikke miste han. Men jeg har fått så sterke følelser for han nå at det må bli enten eller. Vi kommer begge til å være på samme utested på lørdag, hvor vi snakket om en spesiell kjole jeg kommer til å ha på meg hvor han sa han gledet seg til å se. Min frykt da er at han kommer til å lete etter andre jenter på utestedet og bruke unnskyldningen til meg med at vi har vært så mye sammen, og ikke er eksklusive :/ What to do:(Anonymous poster hash: 1e4f6...d71
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Du må jo bare spørre! Hvorfor gjøre det så vanskelig? Anonymous poster hash: f8d55...c07 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Jeg er så redd for at han ikke vil være eksklusiv med meg, og jeg vet ikke om jeg klarer å gi slipp. Om det ender med det klarer han garantert å få overtalt meg til å fortsette som vi har gjort til nå.Anonymous poster hash: 1e4f6...d71
Neutral90 Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Du vinner ikke om du ikke satser. Snakk med han, men bestem deg for hva som er akseptabelt eller ikke. Om han ikke vil være eksklusiv, vil du fortsette som nå da eller finne deg noe bedre? Du må satse
Ultiva Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Vær ærlig med ham hvert fall. Dere har jo ikke blitt enige om å være eksklusive men etter såpass mye tid med hverandre så vet man jo svært godt om man kunne tenke seg å satse eller ikke. Du må rett og slett bare spørre ham. Dersom det er et fast forhold du er ute etter så er det dumt å kaste bort tiden på en som uansett ikke vil satse på deg. Men hvem vet, kanskje han tror at du ikke vil ha et seriøst forhold og at han derfor prøver å glemme deg ved å date andre? Du finner ikke ut av dette med mindre du spør ham rett ut ☺ Du har alt å vinne og ingenting å miste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå