Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet den perfekte maskara! Den klumper ikke, den sverter ikke, den gir både lengde og volum, den drysser ikke og den separerer vippene så man slipper edderkoppøyne. Ikke kostet den skjorta heller.

Dessverre kjøpte jeg den på ferie, så jeg aner ikke hvor jeg får tak i merket. Det heter Borjouis, og den typen jeg har heter Volume glamour ultra black. Noen som vet om utsalgssteder?

Anonymous poster hash: cd93c...f78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har funnet den perfekte maskara! Den klumper ikke, den sverter ikke, den gir både lengde og volum, den drysser ikke og den separerer vippene så man slipper edderkoppøyne. Ikke kostet den skjorta heller.

Dessverre kjøpte jeg den på ferie, så jeg aner ikke hvor jeg får tak i merket. Det heter Borjouis, og den typen jeg har heter Volume glamour ultra black. Noen som vet om utsalgssteder?

Feelunique fører merket hvert fall, så ta en kikk der :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange kan man kjøpe uten å unngå toll og sånn igjen. hehe  :fnise:

Anonymous poster hash: 562c9...6be
AnonymBruker
Skrevet

skal man trekke fra porto og sånn? Hvordan var det igjen...

AnonymBruker
Skrevet

350 inkl frakt

Anonymous poster hash: 7b047...663

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster det i frakt? Ser ut som selve maskaraen kommer på under 100, så da kan man hamstre. Eller er frakten hos feelunique dyr?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange kan man kjøpe uten å unngå toll og sånn igjen. hehe  :fnise:

Håper du blir like fornøyd som meg om du tenker å kjøpe! :) Jeg kjøpte den egentlig ved en tilfeldighet fordi det var så dårlig utvalg der jeg var. Men jeg endte med å ikke gidde å bruke Dior-maskaraen min fordi denne var så god. Har lett etter den perfekte maskaraen i flere år, og endelig fant jeg den, og i tillegg var den så billig. Lett å fjerne også, man gnir ikke av seg øynene.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster det i frakt? Ser ut som selve maskaraen kommer på under 100, så da kan man hamstre. Eller er frakten hos feelunique dyr?

Gratis frakt! (Om du bestiller for over 100 kroner.)

Anonymous poster hash: f4561...f02

AnonymBruker
Skrevet

Gratis frakt! (Om du bestiller for over 100 kroner.)

Anonymous poster hash: f4561...f02

Digg! :)

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Feelunique fører merket hvert fall, så ta en kikk der :)

Jeg bestilte og fikk disse, men de virket veldig gamle? De var liksom ganske tørre og annerledes i konsistensen. Går det an å se produksjonsdato eller holdbarhetsdato på maskara, eller har de kanskje ikke blitt oppbevart riktig? Andre som har slik erfaring med Feelunique?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Bourjois eier Chanel, og har mange produkter som er like. Blant annet blushene er nærmest identiske i kvalitet, bortsett fra prisen da... Om mascaraene deres er gode er jeg veldig interessert, for den faste jeg bruker fra Chanel bare stiger og stiger i pris -.-

Feelunique er en av de beste sidene til handel av kosmetikk. De er raske og pålitelige, og betalte i hvert fall tilbake toll og moms før. Har aldri klaget på en vare før, men de er raske til å svare på mail, så om det hadde vært saken hadde jeg sikkert fått god service :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...