Gå til innhold

Hodepinge/migrene?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

Jeg er en 21 år gammel jente som har hatt hodepine over en lengre periode ( 3 mnd) som et resultat av flere måneder med stress og personlige problemer,,,

Imidlertid har jeg den siste tiden bare slappet av, men får fortsatt hodepinge og lurer på om det er migrene!

Plutselig kan jeg få problemer med å se/ blir lysky og nummen i ansiktet og hender,

og enkelte ganger får jeg hodepine ( i nakkesn) og blir alltid slapp og ikke i form.

Jeg blir ellers fort sliten og er slapp hele tiden...

Har gått til kiropraktor og massör for å " fikse" låsninger og spenninger i musklene, men den hodepingen kommer og går!

Dette begynner å gå ut over livsgnisten og håper noen kan hjelpe meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lysskyhet etc kan minne veldig om migrene. Ta kontakt med lege og få en diagnose, da får du også velegnede medisiner til å håndtere dette med. For det lar seg godt gjøre å leve med det. noen trenger mest anfallsmedisin -andre forebyggende.

Skrevet

Høres ut som migrene ja. Hva med å koke opp vann med nyskåret ingefær i. Drikk 2 liter av dette for dagen....=) Det hjelper på....

Skrevet

Gå til lege og be om rekvisisjon til nevrolog.

Han vil kunne fastslå diagonosen om det er migrere eller ei.

Idag har vi så mye både forbyggene medisin og anfallmedisin så heldigvis er det helt unødvendig og lide seg gjennom anfallene lengre :)

Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...