Meaty Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Jeg vet ikke om dere skjønner hva jeg mener. Men i flere måneder har det stått et ettall i parentes på den knappen der jeg har Facebook. Dette er på PC. Vanligvis går dette tallet opp (til 2, 3 osv) når det er nye varsler, men nå har jeg markert alle varsler og private meldinger som "lest". Likevel står dette ettallet der, og det får meg til å tro at det er noe jeg burde ha sett, som jeg ikke har sett. Noen ideer?
DobbelX Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Hmm, har du sjekket om det ligger en melding til deg under "andre" i meldingsboksen? Det er det eneste jeg har å foreslå, mer avansert er jeg ikke, beklager
globalagogo Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 En eller annen har oppdatert statusen sin eller lagt ut et bilde. Det er liksom wallen din som er (1) tror jeg
Den mystiske Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Det er nok fordi selve navnet på bokmerket har (1) i seg, og har ingenting med om du har én eller flere varslinger på facebook. Dette kan du selv endre ved å redigere teksten på bokmerket.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Du lagret bokmerket da du hadde et varsel. Det ligger i navnet på bokmerket. Du kan slette det og legge til bokmerket på nytt uten varsel, eller endre navn Anonymous poster hash: b2afa...c04
Meaty Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2015 Takk for alle svar! Dere to siste hadde visst helt rett! Da slår jeg meg til ro med at jeg ikke hadde gått glipp av noe viktig. Kjempefint å få oppklart dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå