AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 I Oslo står kirken, homofile prester, lesbiske kvinner og andre interesserte klar foran Oslo Gay Parade. Så dette opptoget i fjor og i fjor som i pr slår det meg at mange av disse deltakerne er overvektige, kvinner som menn. Lever homofile/lesbiske mer usunt enn andre?Anonymous poster hash: c1bac...ea4
Mariehønen Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Det tror jeg ikke de gjør, har aldri tenkt over at de er overvektige. De homofile jeg kjenner er veldig opptatt av å leve sunt og trene. Ingen av dem er overvektige
Rainbow Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Jeg er ikke overvektig, og kjenner ingen andre skeive som er det heller. 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 ? De fleste homofile menn jeg ser/kjenner er enten normale eller over mot fitness, og veldig opptatt av utseende og helse. Det er jo en grunn til at homsene har måttet lage en egen bamseklubb for de som skiller seg ut og har "pappakroppen". Anonymous poster hash: c9bc4...c73 1
Chizue Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Nei, har en del kompiser som er homofile og alle er opptatt av å holde seg sunn og trene jevnlig.. Kjenner kvinner også som er skjeve, og ingen av dem er overvektige.. x) Folk er forskjellig, hetero,bifile,homofile osv..Men fedme finnes overalt
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Kan hende det kun var de som stakk seg fram på TV2 i dag som var overvektige og også mindre attraktive.Anonymous poster hash: c1bac...ea4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 I Oslo står kirken, homofile prester, lesbiske kvinner og andre interesserte klar foran Oslo Gay Parade. Så dette opptoget i fjor og i fjor som i pr slår det meg at mange av disse deltakerne er overvektige, kvinner som menn. Lever homofile/lesbiske mer usunt enn andre?Anonymous poster hash: c1bac...ea4 Er så klart like stor variasjon i vekt og utseende blant de homofile som de heterofile. Men jeg må innrømme jeg la merke til det samme da jeg var i Pride Park på lørdag. Har faktisk aldri sett så mange tjukke kvinner på samme sted før jada, bring on the hate. Forteller bare hva jeg så.Anonymous poster hash: 7310e...fac 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #10 Skrevet 29. juni 2015 Skjønner hva du mener. Jeg er selv lesbisk. Til vanlig når jeg går på So (lesbestedet i Oslo) er det for det meste slanke flotte damer der. Men to, tre ganger i året, når det er disse store happenings for lesber (gaypride, skeive ski og skeivt båttur) så virker det som om alle disse svære, mindre attraktive damene kommer ut av hulene sine for å delta. Ser de aldri ellers i året. Hilsen lesbisk. Anonymous poster hash: 49c3c...e88 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #11 Skrevet 29. juni 2015 Jeg er homofil, jeg syns at det virker som om flertallet av homofile er ganske fit. Jeg er ikke det da... Anonymous poster hash: 2994c...394
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #12 Skrevet 29. juni 2015 Wtf, vet om flere lesbiske som er overvektige :S Ei er så feit at hun sliter med å komme seg igjennom normale dører!!! Hun er det største jeg har sett, utenom på TV. Vet om tre homser, alle tre er små og spinkle. og langt ifra fit! Anonymous poster hash: c9674...79f
Viktualia Skrevet 29. juni 2015 #13 Skrevet 29. juni 2015 Er så klart like stor variasjon i vekt og utseende blant de homofile som de heterofile. Men jeg må innrømme jeg la merke til det samme da jeg var i Pride Park på lørdag. Har faktisk aldri sett så mange tjukke kvinner på samme sted før jada, bring on the hate. Forteller bare hva jeg så.Anonymous poster hash: 7310e...fac Jeg var der, men er hetero. Og tjukk. Mange heteroer med skeive venner på Pride.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå