Gå til innhold

Stebarn og Facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Følger du med på hva den legger ut/gjør når barnet er hos den andre foreldren?

Anonymous poster hash: bbd20...c73

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei. Stemoren til mine barn er ei grei og fornuftig dame.

Regner med hun ikke ville lagt ut noe som jeg ikke ville lagt ut selv😊

Og har ingen problemer med at hun legger ut bilder av ungene på ridetur for eksempel.

Edit: jeg tenkte kansje feil jeg.. Tenkte steforeldre..😜

Endret av tessa3
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det de legger ut kommer opp på newsfeeden min.

Anonymous poster hash: d84fe...524

AnonymBruker
Skrevet

Følger du med på hva den legger ut/gjør når barnet er hos den andre foreldren?Anonymous poster hash: bbd20...c73

Å legge ut bilder av barn, på nett, burde ikke være lovlig.

Anonymous poster hash: 20f03...d88

Skrevet

Jeg legger ut bilder av ungene mine, fornuftige bilder vel og merke. Jeg er ikke venn med eksens nye dame, og har gitt beskjed til min eks om at han skal tagges. På den måten vet jeg hva som ligger ute av mitt barn på nett, da jeg har mulighet til å se det siden vi er venner. selv om jeg egentlig regner med at hun også er fornuftig ☺

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd problemstillingen. Men om vi var i en slik setting ville vi ha laget en juridisk avtale som fars kjæreste møtte signere på som sier at hun ikke i noen sammenhenger har lov til å fotografere eller publisere våre barn.

Anonymous poster hash: 0d4bd...45a

AnonymBruker
Skrevet

Følger du med på hva den legger ut/gjør når barnet er hos den andre foreldren?Anonymous poster hash: bbd20...c73

Mener du hva stebarn legger ut, eller hva foreldre/steforeldre legger ut?

Anonymous poster hash: c92c7...8e3

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd problemstillingen. Men om vi var i en slik setting ville vi ha laget en juridisk avtale som fars kjæreste møtte signere på som sier at hun ikke i noen sammenhenger har lov til å fotografere eller publisere våre barn.Anonymous poster hash: 0d4bd...45a

Jøss, er det ikke nok å si til kjærestene deres at bilder av barna ikke skal legges ut? De er helt sikkert fornuftige og oppegående mennesker. Ikke rart det er konflikter etter et brudd, alt man skal ha kontroll over.

Jeg la ut et bilde av stebarnet, fellesbarnet, tanteungene, min svigerinne og samboer en gang. Tok ikke lange tiden før stebarnets mor ba meg slette bildet. Og jeg fikk streng beskjed om å ikke legge ut bilder av hennes barn. Det respekterer jeg, men det er visst heeelt greit at hennes kjæreste, barnets stefar kan legge ut det han vil av barnet. Hun har av en eller annen grunn endret mening nå da.

Anonymous poster hash: d84fe...524

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...