Gjest Jewel.. Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 Jeg har en oppgave i Engelsk som jeg skal levere i morgen, men aner ikke hva jeg skal skrive om.. Hadde satt kjempestor pris på om noen kunne ha hjulpet meg på gang ved å gi meg et eksempel på hva jeg kan skrive om.. Her er oppgaven: Write a short account of a situation in which you would have liked to have it both ways instead of being forced to make a decision. (you also make up a story) Synes dette var litt vanskelig jeg Blir overlykkelig for svar!
Gjest StoreSky Skrevet 5. september 2004 #2 Skrevet 5. september 2004 Altså en historie der du får både pose og sekk? Enig at den var vanskelig.... FÅR man noen ganger begge deler...?? Lag en skikkelig fantasy historie, om parallelt univers, hovedpersonen kan reise mellom begge steder gjennom et skap! (eller no' sånt!) Haha! Fantasien er ikke på yopp nei.
Gjest Påpass Skrevet 5. september 2004 #3 Skrevet 5. september 2004 Det var vel ikke helt rktig. Det står at du skal skrive om en situasjon der du kunne ønske å få både i pose og sekk, fremfor å måtte velge. IKKE en historie om å få i både pose og sekk!!! En ting jeg lærte tidlig, alltid les oppgaveteksten nøye
Gjest Valhalla Skrevet 5. september 2004 #4 Skrevet 5. september 2004 Skriv en historie om en saftig Burger og en skikkelig fristende kotelett som skriker spis meg fra tallerkenen. Du vet at hvis du spiser den ene vil du ikke orke den andre,men begge ser gode ut. Så kan du diskutere med koteletten og hamburgeren hvorfor du skal spise akkurat den. En garantert 6er eller hva det karaktersystemet er
Gjest StoreSky Skrevet 5. september 2004 #5 Skrevet 5. september 2004 Det var vel ikke helt rktig. Det står at du skal skrive om en situasjon der du kunne ønske å få både i pose og sekk' date=' fremfor å måtte velge. [b']IKKE en historie om å få i både pose og sekk!!! En ting jeg lærte tidlig, alltid les oppgaveteksten nøye Som regel èn grunn til at jeg aldri fikk topp karkater på slike oppgaver....
Gjest Jewel.. Skrevet 5. september 2004 #6 Skrevet 5. september 2004 Valhalla : Du er jo genial! "låner" Ideen din jeg Tusen takk for svar
asterix Skrevet 5. september 2004 #7 Skrevet 5. september 2004 Skriv en historie om en saftig Burger og en skikkelig fristende kotelett som skriker spis meg fra tallerkenen. Du vet at hvis du spiser den ene vil du ikke orke den andre,men begge ser gode ut. Så kan du diskutere med koteletten og hamburgeren hvorfor du skal spise akkurat den. En garantert 6er eller hva det karaktersystemet er Med perfekt gramatikk, godt språk etc kunne denne kanskje være verdt en 6'er på grunnskolenivå. Høyere opp i skolesystemet vil jeg si den måtte være eksepsjonelt godt skrevet for å komme i nærheten av noe sånt. Jeg for min del ville i hvertfall krevd mer innhold.
villkatt Skrevet 6. september 2004 #8 Skrevet 6. september 2004 Skriv en historie om en saftig Burger og en skikkelig fristende kotelett som skriker spis meg fra tallerkenen. Du vet at hvis du spiser den ene vil du ikke orke den andre,men begge ser gode ut. Så kan du diskutere med koteletten og hamburgeren hvorfor du skal spise akkurat den. En garantert 6er eller hva det karaktersystemet er KJEMPEBRA forslag!! Ble faktisk litt sulten nå jeg, på tide spise lunsj!
Gjest Sukkerert Skrevet 10. september 2004 #10 Skrevet 10. september 2004 Fikk 5 på oppgaven jeg skrev! Gartulerer! brukte du hamburger og kotelett- idéen?
birgitte242 Skrevet 10. september 2004 #11 Skrevet 10. september 2004 Fikk 5 på oppgaven jeg skrev! Så bra! Gratulerer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå