AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Skal på ferie i begynnelsen av august så har en måned på meg. Skulle egentlig ikke på ferie så gadd ikkje å stresse med sommerkroppen men nå som jeg plutselig skulle på ferie allikevel må det gjøres noe tiltak. Er det mulig å ekspresstrene eller en diett som gjør at man kan gå ned et par kg på en måned eller bare stramme opp litt? Føler meg dvask og føler ikke akkurat for å sprade rundt i bikini på stranda haha Anonymous poster hash: c60fc...b72
Gjest UngMann1986 Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 (endret) Run, Anonymbruker, run! Edit: tegnsetting Endret 26. juni 2015 av UngMann1986
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Er uansett aldri for sent å begynne med trening, men om du blir stram og fit på 4 uker tør jeg ikke spå. Vi er alle forskjellige. For min del så er jeg en av de som må jobbe litt ekstra hardt for å bli stram og jeg har jobbet i flere år Heller fokuser på at du skal trene fast fremover og utover ferien. Er alt for mange som driver med ekspresstrening. Lykke til
Gjest me2u Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Lavkarbo(kvitter deg med en del vannvekt) og Intervalltrening, gjerne motbakkeløp(brenner kalorier som bare juling) og 3 solide og harde fullkroppsprogram med styrke i uka så kan du faktisk se synlige endringer på 4 uker. Men da må du være disiplinert. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Prøv denne her: http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/21-day-fix-extreme.do 21 dager med hardtrening og streng diett gir resultater Anonymous poster hash: 00689...73b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Lavkarbo(kvitter deg med en del vannvekt) og Intervalltrening, gjerne motbakkeløp(brenner kalorier som bare juling) og 3 solide og harde fullkroppsprogram med styrke i uka så kan du faktisk se synlige endringer på 4 uker. Men da må du være disiplinert. Og da snakker man 5-7 intensive økter i uka? Ikke så smart dersom man er utrent i utgangspunktet. TS: Det er mulig å oppnå noe på fire uke, men jeg ville ikke stresset med det. Å bygge kropp bruker mange årevis på. Anonymous poster hash: 649b5...b8c
Gjest me2u Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Og da snakker man 5-7 intensive økter i uka? Ikke så smart dersom man er utrent i utgangspunktet. TS: Det er mulig å oppnå noe på fire uke, men jeg ville ikke stresset med det. Å bygge kropp bruker mange årevis på. Anonymous poster hash: 649b5...b8c Nei, intervaller tar man på 20 min. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Prøv denne her: http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/21-day-fix-extreme.do 21 dager med hardtrening og streng diett gir resultater Anonymous poster hash: 00689...73b Gud, for noen elendige før og etter-bilder! Anonymous poster hash: 62e6a...4af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå