Gå til innhold

Ekspresstrening før ferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på ferie i begynnelsen av august så har en måned på meg. Skulle egentlig ikke på ferie så gadd ikkje å stresse med sommerkroppen men nå som jeg plutselig skulle på ferie allikevel må det gjøres noe tiltak.

Er det mulig å ekspresstrene eller en diett som gjør at man kan gå ned et par kg på en måned eller bare stramme opp litt? Føler meg dvask og føler ikke akkurat for å sprade rundt i bikini på stranda haha

Anonymous poster hash: c60fc...b72

Videoannonse
Annonse
Gjest UngMann1986
Skrevet (endret)

Run, Anonymbruker, run!

Edit: tegnsetting

Endret av UngMann1986
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Er uansett aldri for sent å begynne med trening, men om du blir stram og fit på 4 uker tør jeg ikke spå. Vi er alle forskjellige. For min del så er jeg en av de som må jobbe litt ekstra hardt for å bli stram og jeg har jobbet i flere år :P Heller fokuser på at du skal trene fast fremover og utover ferien. Er alt for mange som driver med ekspresstrening. Lykke til :)

Skrevet

Lavkarbo(kvitter deg med en del vannvekt) og Intervalltrening, gjerne motbakkeløp(brenner kalorier som bare juling) og 3 solide og harde fullkroppsprogram med styrke i uka så kan du faktisk se synlige endringer på 4 uker.

Men da må du være disiplinert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lavkarbo(kvitter deg med en del vannvekt) og Intervalltrening, gjerne motbakkeløp(brenner kalorier som bare juling) og 3 solide og harde fullkroppsprogram med styrke i uka så kan du faktisk se synlige endringer på 4 uker.

Men da må du være disiplinert.

Og da snakker man 5-7 intensive økter i uka? 

Ikke så smart dersom man er utrent i utgangspunktet.

TS: Det er mulig å oppnå noe på fire uke, men jeg ville ikke stresset med det. Å bygge kropp bruker mange årevis på. 

Anonymous poster hash: 649b5...b8c

Skrevet

Og da snakker man 5-7 intensive økter i uka?

Ikke så smart dersom man er utrent i utgangspunktet.

TS: Det er mulig å oppnå noe på fire uke, men jeg ville ikke stresset med det. Å bygge kropp bruker mange årevis på.

Anonymous poster hash: 649b5...b8c

Nei, intervaller tar man på 20 min.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...